یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
«جانورشناسي بي‌مهرگان» در واپسين مراحل نشر

مديرمسوول انتشارات كلك سيمين از اتمام مراحل انتشار كتاب «جانورشناسي بي‌مهرگان» خبر داد و گفت: اين اثر از سوي دكتر آذرميدخت خيرانديش، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي تدوين شده است./

اسدالله معظمي ‌گودرزي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اشاره به اينكه در سال‌هاي اخير اثري به صورت مستقل در حوزه جانوران بي‌مهره در كشور منتشر نشده بود، افزود: تمام آثار مورد تدريس در دانشگاه‌ها متعلق به 30 سال پيش اند.

وي با تاكيد بر اينكه بخشي از آثار اين حوزه در كشور را كتاب‌هاي ترجمه تشكيل داده اند، افزود: نويسنده اين نوشتار تلاش كرده تا فهرست تمام جانوران بي‌مهره را همراه مشخصات كامل در اين اثر ارايه كند.

معظمي در ادامه درباره حضور نشر كلك‌سيمين در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: اين انتشارات با 74 عنوان كتاب و 26 اثر دانشگاهي در نمايشگاه كتاب تهران حضور خواهد داشت. كلك سيمين ناشر كتاب‌هاي علوم پزشكي و جانوري، سلامت، فلسفه و منطق و ادبيات است كه بخشي از اين آثار در حوزه دانشگاهي و بخشي براي عموم مردم منتشر مي‌شوند.

مديرمسوول نشر كلك‌سيمين با تاكيد بر اينكه اين ناشر اكنون 14 تا 15 اثر زيرچاپ دارد كه براي نمايشگاه آماده خواهند شد، افزود: اين انتشارات با همكاري انتشارات «حميد»، ناشر كتاب‌هاي دانشگاهي در نمايشگاه كتاب تهران شركت خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها