دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰
کفشی از جنس نوشتن برای «پابرهنه ها»

«سیسی اسپيسک» بازیگر 61 ساله آمریکایی و برنده جایزه اسکار براي نقش «لورتا لین» در فیلم «دختر کارگر معدن زغال سنگ»، بهار 2012 کتاب خاطرات خود با نام «داستان های پابرهنه» را توسط موسسه چاپ و نشر هایپریون روانه بازار می‌کند.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از یو.اس.ا.تودی،وی این کتاب خاطرات را از خاطرات دیگران متمایز دانست و گفت: این کتاب مجموعه‌ای از چندین داستان کوتاه تشکیل شده و تک بعدی نیست.

در این کتاب بخش‌هایی از زندگی وی همراه با عکس و کارهای هنری او دیده می شود. بخشی از كتاب كه به 17 سال اول عمر اين بازيگر در تگزاس اختصاص دارد، دنیای کودکی‌ او را به تصویر خواهد کشید و داستان‌هایی جذاب و سرگرم کننده از عشق او و برادرانش به دویدن بدون کفش در مزرعه را نقل می‌کند.

تلاش های آنها تا زمانی است که پدر با توجه به دمای هوا، اجازه پابرهنه دویدن را به آنها بدهد. آن زمان بود که او و دوستانش از خوشحالی پرواز می کردند.

البته او هنوز هم از محتوای تمام داستان هایش مطمئن نیست ولی نمی‌خواهد این کتاب، پندآمیز و نصیحت گونه باشد. به اعتقاد وی همه باید گوشه‌ای از خاطرات خود را برای فرزندانشان به یادگار بگذارند.

این بازیگر هم اکنون در ویرجینیا زندگی می کند و آخرین نقش خود را در فیلم اقتباسی «کمک» بر مبناي كتاب پرفروش «كمك» اثر «کاترین استاکت» بازی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها