شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۵
كتابخانه آستان قدس رضوي، ميزبان نوروزی اهالي فرهنگ

كتابخانه و موزه آستان قدس رضوي در ايام تعطيلات نوروزي به ارايه خدمات مطالعاتي و سياحتي به زائران، گردشگران و سياحان مي‌پردازد. موزه آستان قدس رضوي نيز با دوازده گنجينه تاريخي و هنري منحصر به‌فرد در اختيار علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي در ايام تعطيلات نوروزي به غير از روزهاي اول و سيزدهم فروردين از ساعت 8 تا 19 در خدمت زائران و علاقه‌مندان به كتاب وكتابخواني است.

به گفته رئيس روابط عمومي سازمان كتابخانه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، در اين ايام تالارهاي قفسه باز خواهران و برادران براي مطالعه و ارايه خدمات تحقيقاتي و پژوهشي از ساعت 8 تا 19 در خدمت‌ مراجعان، زايران و علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني است.

مهدي قيصري‌نيك خاطرنشان كرد: بخش گردش كتاب آقايان و بانوان نيز در همين ايام از ساعت 7 تا 13 در خدمت اعضاي كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

وي افزود: براي رفاه زايران و مجاوران بارگاه ملكوتي حضرت رضا (ع) موزه آستان قدس رضوي نيز در ايام تعطيلات نوروزي پذيراي عموم علاقه‌مندان به آثار تاريخي و فرهنگي است.

به گفته قيصري‌نيك، در اين ايام گنجينه‌هاي قرآن، فرش و هدايا و نسخه‌هاي خطي از ساعت 8 تا 19 و موزه مركزي از ساعت 8 تا 22 براي عموم بازديدكنندگان داير است. 

موزه آستان قدس رضوي با دوازده گنجينه تاريخي و هنري منحصر به فرد نظير قرآن، فرش، هداياي مقام معظم رهبري، تاريخ مشهد، مدال، هنرهاي تجسمي، صدف، تمبر، اسكناس و مسكوكات، نجوم و ساعت، ظروف و سلاح واقع در حرم‌مطهر صحن كوثرپذيرايي عموم علاقه‌مندان به آثار تاريخي و فرهنگي و هنري است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها