چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۰
بيماري‌هاي عفوني مندل 2010 به بازار رسيد

مدير روابط عمومي انتشارات تيمورزاده از عرضه نسخه اصلي كتاب مندل 2010 با نام «‌Infetious Diseases» به زبان انگليسي خبر داد. در اين كتاب جديدترين بيماري‌هاي عفوني معرفي شده است.\

نسيم اخگر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ گفت: اين كتاب با توجه به اين‌كه يكي از كتاب‌هاي پر مخاطب با موضوع بيماري‌هاي عفوني در ايران است، به زبان اصلي عرضه خواهد شد.

وي افزود: بیماری‌هایي چون بروسلوز، سالمونلوز، مالاریا و سل از بیماری‌های شایع عفونی در ایران‌اند و در بيشتر مواقع سال، تخت‌های بیمارستانی را در بخش‌های عفونی به خود اختصاص می‌دهند.

اخگر با بيان اين‌كه بسیاری از بیماری‌های داخلی و عفونی در اين كتاب گنجانده شده است، اظهار داشت: توضیحات بيشتر کتاب‌هاي مرجع به علت ناشایع بودن نسبی این بیماری‌ها ناكافي است و كتاب فوق به دليل كامل بودن و جامعيت مي‌تواند مورد استفاده مخاطبان قرار گيرد.

وي اين كتاب را براي کارآموزان، کارورزان و دستیاران پزشكي كاربردي دانست و يادآور شد: مباحثي چون تب با منشأ ناشناخته FUO، بروسلوز،سالمونلوز، مالاریا و سل در اين كتاب گنجانده شده است.

اخگر با اشاره به عرضه كتاب‌هاي پزشكي به زبان اصلي در اين انتشارات خاطرنشان كرد: كتاب‌هاي حوزه پزشكي شامل دندان‌سازي، داروسازي و... به صورت نمايندگي از ناشران اروپايي در فروشگاه انتشارات تيمورزاده به فروش مي‌رسد.

به گفته وي، علاقه‌مندان براي خريد اين كتاب‌ها با تخفيف 21 درصدي مي‌توانند به نشاني خيابان باقرخان، تقاطع خيابان دكتر قريب، شماره 23 مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها