دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷
«پس از سقوط» و «حادثه در ویشی» ترجمه شد

دو نمایشنامه «پس از سقوط» و «حادثه در ویشی» نوشته آرتور میلر با ترجمه منیژه محامدی و مریم غیورزاده روانه بازار كتاب شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ نمايشنامه «پس از سقوط» در سال 1964 نوشته شده. یکی از شخصی‌ترین نمایشنامه‌های این نویسنده محسوب می‌شود که در آن میلر به نقد ازدواج نافرجامش با «مریلین مونرو» پرداخته است. 

نخستین بار این نمایشنامه را «الیا کازان» در نیویورک در همان سال به روی صحنه برد. 

میلر در «حادثه در ویشی» روی طبیعت انسان، گناه، ترس و هم دستی در جرم تکیه می‌کند. این نمایشنامه تک پرده‌ای درباره گروهی از بازداشت شدگان جنگ جهانی دوم است که در انتظار بازجویی افسران نازی به سر می‌برند.

دو نمایشنامه «پس از سقوط» و «حادثه در ویشی» نوشته آرتور میلر با ترجمه منیژه محامدی و مریم غیورزاده در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 4400 تومان از سوی انتشارات افراز روانه بازار كتاب شده است.

آرتور میلر (1915-2005) از چهره‌های تئاتر آمریکا محسوب می‌شود. او بیش از هفت دهه فعالیت مستمر داشت و در زمان مرگش، یکی از بزرگترین نمایشنامه‌نویسان قرن بیستم محسوب می‌شد. 

دو نمایشنامه «چشم اندازی از پل» و «گذر از آزمون» نوشته آرتور میلر با ترجمه و بازنویسی منیژه محامدی نيز به تازگي منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها