دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۶
انتشار كتاب‌هاي دو زبانه درباره فرهنگ و ادبيات فارسي

مانوئل بناچز، از مسوولان انتشارات ایبر ساف، با حضور در رایزنی فرهنگی ايران در مادريد، آمادگی این موسسه را برای همکاری با موسسات انتشاراتی كشورمان براي انتشار كتاب‌هاي دو زبانه فارسي و اسپانيايي درباره فرهنگ، تاريخ و ادبيات فارسي اعلام كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در تداوم گسترش ارتباط با موسسات انتشاراتی اسپانیا ، مانوئل بناچز از مسوولان انتشارات ایبر ساف(IBERSAF ) با حضور در رایزنی فرهنگی كشورمان در مادريد، علاقه‌مندی و آمادگی این موسسه را برای ارتباط و همکاری با رایزنی فرهنگی ايران و موسسات انتشاراتی كشورمان اعلام كرد. 

وی در اين ديدار گفت : فرهنگ، تاریخ و ادبیات ایران گنجینه عظیم و گرانبهایی است که علاقمندان و مشتاقان بسیاری دارد و این موسسه با افتخار آماده همکاری است. 

بناچز از پیشنهاد انتشار کتاب‌های دو زبانه فارسی و اسپانیولی بویژه برای کودکان و نوجوانان به عنوان زمینه‌ای برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ غنی ایران و همچنین فراهم شدن فرصت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بازار کتاب ایران استقبال کرد و اظهار داشت: این پیشنهاد بسیار جالب است و مطمئنا این اقدام مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

در این دیدار زمینه‌های مورد توجه رایزنی فرهنگي ايران در حوزه ترجمه و نشر نيز تشریح شد و موسسه مزبور آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌هاي ادبیات کهن و معاصر، دین، کودک ونوجوان ، عرفان وتصوف ، تاریخ و... با ايران اعلام داشت. 

این انتشارات در سراسر اسپانیا، کشورهای امریکای لاتین و همچنین برخی کشورهای اروپایی مانند انگلستان و ایتالیا نمایندگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها