شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵
آموزش عمومي الكترونيكی در  كتابخانه ملی

سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران در راستاي ارايه آموزش‌هاي تخصصي و ارايه روش‌هاي مناسب اطلاع‌رساني، اقدام به برگزاري كلاس‌هاي آموزش الكترونيكي براي عموم مردم كرده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي، اين كلاس‌ها با هدف انجام رسالت جمع‌آوري، حفظ و انتشار اطلاعات و همچنين ارايه خط مشي‌هاي جهت‌دهنده براي كليه سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، كتابخانه‌ها و مراكز ديگر در زمينه‌هاي اطلاع‌رساني و مستند‌سازي، از طريق ارايه آموزش‌هاي تخصصي برگزار شده است.
 
واحد آموزش دوره‌هاي الكترونيكي كلاس‌هايي نظير برگزاري دوره‌هاي آكادميك و دوره‌هاي كوتاه‌مدت (آموزش ضمن خدمت) با تهيه زيرساخت‌هاي لازم در فناوري نوين آموزشي و به‌كارگيري روش آموزش الكترونيكي را براي استفاده عموم برگزار مي‌كند.

با توجه به پيچيدگي روزافزون دانش و رشد سريع اطلاعات، بدون دريافت آموزش‌هاي تخصصي جامع و فراگير، توسعه ممكن نخواهد بود و در شرايط كنوني نيز به تناسب گسترش مهارت‌هاي كار و زندگي، نظام آموزش هر جامعه‌اي نياز به ارتقاي كمي و كيفي بدون محدوديت‌هاي زماني و مكاني دارد. 

اكنون با گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، يادگيری الکترونيکی به ويژه در مقطع آموزش عالی و آموزش‌هاي كوتاه مدت با سرعت شگفت‌آوری در حال توسعه است و اين سازمان در راستاي بهره‌برداري هرچه بيشتر و بهتر از آن، به بومي‌سازي اين فناوري در حوزه تخصصي خود اقدام كرده است. 

ثبت‌نام دوره‌هاي آموزش تخصصي الكترونيكي در سازمان اسناد و كتابخانه ملي صورت مي‌گيرد. علاقه‌مندان به كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني الكترونيكي www.nlai.ir مراجعه كنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط