دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۵
برپايي نمايشگاه كتاب عملكرد 9 دوره رياست جمهوري

به مناسبت برگزاري جلسه راي اعتماد به وزراي پيشنهادي مجلس دهم، نمايشگاهي از عملكرد 9 دوره رياست جمهوري در قالب گزارش‌هاي آماري و تفصيلي فعاليت وزارتخانه‌ها در قالب كتاب، عكس، سند و نمودار در مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.\

احسان‌الله شكراللهي، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: در اين نمايشگاه، تشريح فعاليت‌هاي وزيران و وزارتخانه‌هاي گوناگون اعم از لوايح پيشنهادي و نتايج حاصل از آن در قالب كتاب، عكس، سند و نمودار در معرض ديد نمايندگان و اعضاي پيشنهادي كابينه دهم قرار مي‌گيرد.

وي افزود:‌ تشريح عملكردهاي 9 دوره دولت جمهوري اسلامي به همراه عملكرد هشت دوره مجلس با دولت و ميزان استقبال مجالس هر دوره از كابينه‌هاي پيشنهادي در قالب مشروح مذاكرات و نمونه عكس‌هاي نمايندگان هر دوره از ديگر مواردي‌اند كه بازديدكنندگان اين نمايشگاه با آن مواجه خواهند شد.

شكراللهي كتاب‌هاي موجود در اين نمايشگاه را به دو دسته تقسيم کرد و گفت: دسته اول كتاب‌هاي اين مجموعه را گزارش‌هاي دولتي كه همه ساله از سوي وزارتخانه‌ها، نهادهاي دولتي و موسسات وابسته به مجلس ارايه مي‌شوند، تشكيل مي‌دهند. مجموعه اين كتاب‌ها در آرشيو غني كتابخانه مجلس نيز وجود دارد. دسته ديگر از اطلاعات مكتوب اين نمايشگاه را مشروح مذاكرات مجلس شوراي اسلامي به خود اختصاص مي‌دهند. اين اطلاعات به شكل كتاب الكترونيكي در نمايشگاه عرضه خواهند شد.

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: برگزاري اين نمايشگاه با همكاري روابط عمومي كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي، روابط عمومي مجلس و مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي انجام خواهد شد.

اين نمايشگاه از پايان هفته جاري تا اواسط هفته آتي(دومين هفته شهريور ماه) در اطراف پارلمان و نزديك به سالن اجلاس نمايندگان برگزار برپا مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط