دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
سال جاری 376 عنوان کتاب در همدان منتشر شده است

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار ۳۷۶ عنوان کتاب در موضوعات مختلف طی سال جاری در همدان خبر داد.

محمدمهدی شیرمحمدی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان اینکه ۳۷۶ عنوان کتاب طی سال جاری در همدان منتشر شده است، اظهار کرد: این کتاب‌ها در ۱۱ موضوع مختلف است که در فواصل زمانی مختلف به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ کتاب با موضوع دینی و اسلامی بیشترین تعداد کتاب‌های منتشره را به خود اختصاص داده است افزود: ادبیات، علوم اجتماعی، کلیات، علوم عملی، کودک و نوجوان، هنر، فلسفه و روانشناسی، علوم خالص، تاریخ و جغرافیا و زبان دیگر موضوعات کتبی است که در همدان منتشر شده است.

وی در خصوص مشکل کاغذ در حوزه نشر عنوان کرد: امسال ناشران مشکلی در کمبود کاغذ نداشتند اما گرانی کاغذ آزاردهنده بود که آن هم با اختصاص یارانه به نشریات و ناشران تا حدودی مشکل را برطرف کرد.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: با توجه به قول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سال آینده قرار است، خودکفایی در حوزه کاغذ را داشته باشیم که در این صورت مشکل کاغذ نیز برطرف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها