شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری ارزیابی شد

نشست ارزیابی عملکرد سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری با هدف بررسی میزان تحقق اهداف این جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست ارزیابی عملکرد سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری با هدف بررسی میزان تحقق اهداف جشنواره پژوهش برگزار شد.  بخش معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نشستی با حضور فاطمه صدر، معاون پژوهش و منابع دیجیتال، سعیده اکبری داریان، دبیر علمی،‌ فتانه ترکاشوند دبیر اجرایی و اعضای کمیته اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری، فرایندها و فعالیت‌های انجام شده در این جشنواره را مورد بررسی قرار داد.
 
در این نشست، گزارش فعالیت‌های انجام شده شامل مستندسازی  فرایندها و فعالیت ها، تدوین گزارش جشنواره و نقشه راه دوره های آتی و تکمیل اطلاعات وب سایت جشنواره ارائه شد.
 
در ادامه حاضران برای بهره‌گيري از دستاوردهاي جشنواره سيزدهم، بر استخراج فهرستی از آثار باکیفیت رسیده به جشنواره بر اساس کاربرگ‌های ارزیابی هیات داوران، نظرات اعضای کمیته علمی و طراحی و برنامه‌ريزي فعاليت‌ها، در چهار گروه تاکید کردند.
 
آثاري كه قابليت ويرايش و چاپ در قالب كتاب‌ را دارند، آثاري كه دارای قابليت اجرا در معاونت‌هاي تخصصی هستند، آثاري كه قابليت برگزاري كارگاه و دوره آموزشي‌ و  قابليت برگزاري نشست‌هاي علمي- ترويجي و توسعه دانش را دارند، ازجمله  فهرست استخراج شده از آثار باکیفیت بوده‌اند.
 
همچنین زمان‌‌‌بندي مناسب جشنواره‌های آینده، لزوم تشكيل شوراي سياست‌گذاري و تهيه سامانه مديريت اطلاعات جشنواره نیز ازجمله مسائل مهم این نشست بود. در پایان این نشست حاضران درباره فرایند اجرایی،‌ بازخوردهای دریافتی و پیشنهادهایی برای بهبود جشنواره‌های آینده گفت‌وگو کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها