چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به ساری رسید

برنامه‌های کاروان روایت حبیب در مازندران با اجرای ویژه برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در ساری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صبح چهارشنبه 26 آذرماه، ویژه برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به عنوان نخستین رویداد کاروان هنری روایت حبیب در مازندران، در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری و با حضور پرشور دانش‌آموزان و مخاطبان کودک و نوجوان اجرا شد.

این برنامه که از سوی هنرمندان فعال در حوزه هنری صورت گرفت، تنها بخش کودک و نوجوان در کاروان روایت حبیب است که شامل نمایش عروسکی، قصه‌گویی، نقالی و نمایش کودک می‌شود و در سه سانس با محوریت موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

کارگردان ویژه برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در حاشیه این رویداد گفت: این کار، یک اجرای هنرمندانه و ابتکاری است که برای نخستین بار در کشور و در سطح ۹ استان برگزار می‌شود که مازندران پس از خراسان شمالی، دومین استان میزبان این رویداد هنری است.

مرتضی اسدی‌مرام بیان کرد: قرار است کاروان حبیب پس از مازندران در تبریز، و سپس در کرمانشاه، اهواز، شیراز، یزد و نهایتا در سومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، در کرمان به اجرای برنامه بپردازند.

وی ادامه داد: قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، کار سنگینی است که در آن سعی شده برنامه‌ها به شکلی که مورد پذیرش کودکان باشد و بچه‌ها با قهرمان قصه، یعنی حاج قاسم ارتباط خوبی پیدا کنند، به اجرا در‌آید و خودشان به تاسی از این قهرمان ملی، از قهرمانان آینده ایران اسلامی باشند.

کارگردان ویژه برنامه قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، یکی از نکات حائز اهمیت این برنامه را مشارکت حاضران در بخش عروسکی و زنده عنوان کرد که با مجری، نقال، قصه‌گو و همچنین با شخصیت عروسکی، پیوسته در تبادل نظر بودند.

اسدی‌مرام در پایان گفت: شخصیت عروسکی «علی» در نمایش لوپتو نیز در این برنامه حضور دارد که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها