شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
ارتباط با یک وکیل پایه یک دادگستری به صورت انلاین چگونه ممکن است؟

یکی از خدماتی که مؤسسه تهران وکیل دارد این است که در هر ساعت از شبانه ‌روز فرد می ‌تواند به‌ صورت آنلاین در سایت اقدام به طرح مشکل خود نماید و جواب خود را از مسئولین ذی ‌ربط سایت دریافت نماید این خدمت ویژگی بارزی که دارد این است که در لحظه می‌توانید شما اقدام به طرح مشکل نمایید و در همان لحظه به جواب خود برسید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ یکی از خدماتی که مؤسسه تهران وکیل دارد این است که در هر ساعت از شبانه ‌روز فرد می ‌تواند به‌ صورت آنلاین در سایت اقدام به طرح مشکل خود نماید و جواب خود را از مسئولین ذی ‌ربط سایت دریافت نماید این خدمت ویژگی بارزی که دارد این است که در لحظه می‌توانید شما اقدام به طرح مشکل نمایید و در همان لحظه به جواب خود برسید.

داشتن مشاور حقوقی به صورت انلاین چه مزایایی دارد؟
یک فرد عادی در جامعه زمان بسیار کمی دارد تا مشکل حقوقی خود را خودش حل کند یعنی به‌ عبارت ‌دیگر یک فرد نمی‌تواند همه امور حقوقی را فرا بگیرد و از آن استفاده نماید تا مشکل حقوقی خود را خودش حل نماید پس داشتن مشاور حقوقی در این‌ سبک از مسائل کاملاً مهم می باشد تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از هزینه‌های گزاف بعدی و همچنین اتلاف وقت بعدی جلوگیری نماید .

عدم اطاله دادرسی
یکی از عوامل اطاله دادرسی عدم اشراف کامل حقوقی افراد نسبت ‌به مطالب مسائل حقوقی می‌باشد همین امر موجب تعدد پرونده ‌های حقوقی در محاکم قضایی می ‌باشد یکی از عوامل دیگر اطاله دادرسی زمانی پیش می‌آید که قراردادی بدون داشتن توانایی حل مسائل حقوقی منعقد شود و این امر باعث ایجاد پرونده ‌ای حقوقی و شکایت طرفین علیه یکدیگر در دادگاه می‌گردد یک مشاور حقوقی خوب در کنار طرفین معامله باعث عدم وجود تشکیل پرونده می‌شود .
همان ‌طور که گفته شد عدم استفاده از مشاور حقوقی باعث می ‌شود که در ادامه هزینه مضاعفی بر شما بار شود و همچنین زمان بسیار زیادی صرف مشکلات بعدی عدم استفاده از مشاور گریبان‌ گیر شما شود . یکی از مزایای مهم داشتن مشاور حقوقی کاهش هزینه و همچنین کاهش زمان عقد قرارداد می‌باشد .

ویژگی های وکیل انلاین خوب
مشاور حقوقی با کسی که اطلاعات حقوقی دارد کاملاً متفاوت است به‌طورکلی باید بین مشاور حقوقی و کسی که اطلاعات حقوقی زیادی دارد تفاوتی قائل شد زیرا کسی که اطلاعات حقوقی دارد اشراف کامل حقوقی بر پرونده‌ های حقوقی ندارد و نمی‌تواند آن کارایی که یک مشاور حقوقی دارد را داشته باشد در زیر ویژگی‌های یک مشاور خوب را با هم بررسی می‌کنیم .

اولین ویژگی دانش حقوقی می‌باشد . یک مشاور حقوقی دانش حقوقی بالایی دارد سواد حقوقی مانند شمعی است که در تاریکی یک پرونده ، راه را از بیراهه نشان می‌دهد معمولاً مشاور ‌های حقوقی که سواد حقوقی بالایی دارند می‌توانند در کوتاه ‌ترین زمان ممکن بهترین راه را نشان دهند .
ویژگی دوم یک وکیل آنلاین در موسسه حقوقی تهران وکیل خوب این است که برای هر پرونده در هر شرایطی قانون خاصی را ارائه می ‌نماید برخی از وکلا معمولاً به دلیل عدم داشتن سواد حقوقی بالا اشراف کامل به قوانین خاص ندارند اما یک مشاور حقوقی خوب یا یک وکیل دادگستری با سواد بسیار بالا می ‌تواند تحت هر شرایطی قوانین خاصی را که مختص مشکل یک پرونده می‌باشد ارائه نماید .

ویژگی سوم یک مشاور حقوقی خوب این است که تمامی جوانب یک پرونده را در نظر گرفته و بهترین راه ‌حل را به موکل ارائه می‌نماید اگر یک مشاور اشراف کامل نسبت‌ به پرونده نداشته باشد و بخشی از پرونده را مطالعه ننماید نمی‌تواند بهترین راه را ارائه نماید . چگونه ممکن است کسی یک مسیر را کامل طی نکند و راه را به کس دیگری نشان دهد .

این مثال به ‌خوبی نشان می‌دهد که یک مشاور حقوقی خوب تمامی جوانب پرونده و همچنین تمامی راه ‌های رسیدن به پیروزی در آن پرونده را به‌ خوبی بررسی کرده و بهترین راه‌ حل را ارائه می‌ نماید .همچنین قبل از به وجود آمدن مشکل یا باز شدن پرونده در محاکم قضایی نیز تمامی جوانب را در نظر گرفته تا برای انعقاد قرارداد و ملزم شدن تعهدات توسط موکل وی هیچ مشکلی در آینده برای موکل به وجود نیاید.

وکیل انلاین خانواده
یکی از شایع ‌ترین پرنده ‌هایی که در محاکم قضایی مطرح می‌شود بحث طلاق می‌باشد همان‌طور که می‌دانید زوجه نمی ‌تواند بدون دلیل محکمه ‌پسند طلاق بگیرد بنابراین با مشورت کردن با وکیل دادگستری دنبال راه‌ حل‌ هایی می‌باشند .  این نوع از مشاور را مشاور حقوقی خانواده گویند که البته فقط مختص طلاق نمی ‌باشد و کلیه مسائل خانوادگی را در بر می‌گیرند از جمله نفقه و یا تمکین و غیره .
با توجه به کثرت پرونده ‌های خانواده لزوم مشاور حقوقی چه قبل‌از انعقاد عقد نکاح و چه بعد از عقد نکاح الزامی می‌باشد تا طرفین از حق ‌و حقوق خود آگاه شوند .

وکیل انلاین مدنی
در این بخش یعنی مشاور حقوقی مدنی شایع ‌ترین مشاوره ‌ای که می‌ توانند افراد از وکیل دادگستری اخذ نمایند برای انعقاد قرارداد و الزام تعهداتی می‌باشد که پیش‌از هر نوع عقد قراردادی می‌بایست طرفین اشراف کامل حقوقی نسبت ‌به موضوع قرارداد و مطالبی که در قولنامه یا اسناد مورد انتقال ذکر می‌شود داشته باشند.
 اشراف کامل حقوقی در زمان کم مشکل و غیرممکن می‌باشد به‌همین خاطر نقش وکیل دادگستری در این قسمت بسیار بسیار پررنگ می ‌شود .
 مؤسسه تهران وکیل می‌تواند در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا کند تا شما به هزینه ‌های مضاعف و تلف زمان دچار نشوید .

وکیل انلاین کیفری
در پرونده‌ های کیفری با توجه به این‌ که امکان رفتن فرد به زندان نیز وجود دارد نقش مشاور حقوقی در این زمینه بیش ‌از پیش پر رنگ می ‌شود مؤسسه تهران وکیل پیشنهاد می‌دهد که با توجه به امکان مجازات ‌های کیفری در پرونده حتما قبل ‌از انعقاد هر نوع قراردادی با یک وکیل دادگستری مشورت نمایند یا هر قراردادی که امضا می گردد در مرعا و منظر یک وکیل دادگستری این مهم انجام گردد تا منجر به مجازات‌ های کیفری نشود .

وظایف مشاور و وکیل انلاین
یکی از وظایف حقوقی مشاور حقوقی تهیه متن قرارداد های شرکت و همچنین نظارت بر روند این عقود می‌ باشد به‌عبارت ‌دیگر برای شرکت‌ ها یا سازمان‌ ها مشاور حقوقی متن پیش ‌نویس عهدنامه را تهیه نموده و تمامی جوانب را بررسی نموده تا مشکلی چه از نظر کیفری چه از نظر حقوقی و همچنین چه از نظر قوانین تجارتی برای آن شرکت پیش نیاید .
وظیفه یک مشاور حقوقی ارائه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به مزایده‌ ها ، مناقصه ‌ها و غیره می ‌باشد .
مدیر شرکت یا مسئول مربوطه به این نوع از موضوعات اشراف کامل حقوقی نسبت‌ به این موضوعات یعنی مزایده و مناقصه و ... ندارند بنابراین این وظیفه یک مشاور حقوقی است که این اطلاعات را کامل در اختیار آنان قرار دهند تا مشکلی از بابت روند مزایده یا مناقصه پیش نیاید و یا همچنین بعد از انجام هر نوع مزایده یا مناقصه‌ ای فردی ادعای ابطال این نوع از اعمال نگردد .

وظیفه بعدی یک مشاوره حقوقی رایگان + تلفنی (100% رایگان) ارائه اطلاعات لازم به مدیران و مسئولین شرکت و سازمان‌ها می‌باشد این امر باید به ‌صورت هفتگی یا ماهانه در زمان‌ های مشخص انجام گیرد و پیوسته یک مشاور حقوقی باید مشکلات بالقوه ‌ای که ممکن است بر سر راه شرکت یا سازمان پیش آید بررسی کرده و به مدیران انتقال دهند و نباید منتظر بماند که مشکلی پیش آید تا بنشینند و چاره‌ای بیندیشند .

همان‌طور که می‌دانید شرکت ‌ها دارای قوانین ، اساسنامه‌ ها ، آیین‌نامه ‌ها و دستورالعمل‌ هایی می‌باشند . جمع‌آوری اطلاعات لازم برای ایجاد اساسنامه‌ ها آیین‌نامه‌ ها و دستور العمل‌ های شرکت وظیفه یک مشاور حقوقی می‌باشد که این امر باید قبل از ایجاد یک شرکت یا سازمان انجام گیرد که مشکلی حقوقی بعد از ایجاد شرکت پیش نیاید یا هر عضو هیأت ‌مدیره آن شرکت یا فردی خارج از شرکت نتواند موجب ابطال اساسنامه یا در بدترین حالت انحلال شرکت گردد .
همچنین در شرکت ‌ها اعمالی مانند ثبت تغییرات در ساختار ، انحلال شرکت یا ابطال قراردادی مستلزم داشتن توانایی حقوقی در این بخش می ‌باشد که این یکی از وظایف یک مشاور حقوقی می ‌باشد.

 مشاور حقوقی باید اطلاعات لازم در این زمینه‌ها را جمع ‌آوری کرده و با نظر مدیران شرکت یا سازمان به این امور بپردازند .
همچنین با توجه به گستردگی یک شرکت امکان وجود مطرح شدن پرونده‌ های حقوقی یا کیفری زیادی در محاکم قضایی وجود دارد که جمع آوری اطلاعات لازم برای دفاع در محاکم قضایی یکی از وظایف یک مشاور حقوقی می‌باشد تا این پرونده‌های حقوقی مختومه گردد و در نهایت حکم به نفع شرکت مربوطه صادر گردد .
همچنین دعاوی اداری ممکن است نسبت‌ به کارمندان ، مدیران و یا افراد بیرون از شرکت انجام گیرد که در این ‌صورت رسیدگی به این نوع از پرونده‌ ها نیز از وظایف یک مشاور حقوقی می‌باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها