شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
اختتامیه دوره داستان‌نویسی باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود

باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اختتامیه دوره داستان‌نویسی مجازی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «هلوهای تپه بالایی» به قلم حمید هنرجو همراه با احسان عباسلو به‌عنوان منتقد کتاب در کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در این نشست همچنین مراسم اختتامیه دوره داستان‌نویسی مجازی ابوالفضل درخشنده نیز برگزار می‌شود. این مراسم چهارشنبه، ششم مهرماه ساعت 10 تا 13 در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (سالن قصر شیرین) سرو برگزار می‌شود. دوره‌های آموزش داستان‌نویسی پیشرفته را با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مکان برگزار شده بود.

برنامه دیگر باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با عنوان «‌برنامه قصه‌گويی دفاع مقدس ويژه كودكان» از ساعت 10 الی 11 و 30 دقیقه در محوطه باز موزه برگزار می‌شود. یکی از روایتگران پیشکسوت موزه با زبانی کودکانه، برای کودکان از قصه‌های دوران 8 سال دفاع مقدس می‌گوید. کارگاه ساخت کاردستی نیز از دیگر برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده برای کودکان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها