سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
مجله «فلسفه و علوم انسانی» جهت دریافت مقالات فلسفه فراخوان داد

مجلهٔ تازه‌تاسیس «فلسفه و علوم انسانی»آمادهٔ دریافت مقالات اساتید و پژوهشگران است. این فصلنامه دارای اعتبار علمی-پژوهشی است و از نویسندگان مقالات پذیرفته شده بر اساس کیفیت آن‌ها تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجله تازه‌ تاسیس «فلسفه و علوم انسانی» آماده دریافت مقالات اساتید و پژوهشگران است. این فصلنامه دارای اعتبار علمی-پژوهشی است و از نویسندگان مقالات پذیرفته شده بر اساس کیفیت آن‌ها تقدیر مالی (۲۰ الی ۳۰ میلیون ریال) به عمل می‌آورد.

هدف از انتشار مجله «فلسفه و علوم انسانی» انتشار آخرین دستاوردهای پژوهشی محققان در زمینه مطالعات بینارشته‌ای فلسفی در مکاتب مختلف فلسفه اسلامی و فلسفه غرب است. این نشریه مقالات مرتبط با موضوعات زیر را منتشر می‌کند:
۱. معرفت‌شناسی و علوم انسانی
۲. روش‌شناسی و علوم انسانی
۳. هستی‌شناسی و علوم انسانی
۴. انسان‌شناسی و علوم انسانی
۵. مسائل مشترک فلسفه و علوم انسانی.

اهداف بنیادین مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران از راه‌اندازی این مجله بسترسازی برای مطالعات بینارشته‌ای و پژوهش‌های روزآمد در قلمرو مناسبات میان دانش‌های فلسفی و علوم انسانی، ارائه یافته‌های علمی و محققانه صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در زمینه مناسبات فلسفه و علوم انسانی، پاسخ‌گویی به نیازهای علمی در قلمرو تحول در علوم انسانی و ایجاد فضای مناسب برای تضارب آرا در موضوعات کلان علوم انسانی و ترویج گفتمان تحول در علوم انسانی است.

لازم به ذکر است که مقالات این نشریه همچون مقالات دیگر نشریات مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بر مبنای ملاک‌های سامانه ارزیابی کمیسیون نشریات وزرات علوم مورد بررسی و چاپ قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مجله نسبت به ارسال و بارگذاری مقالات خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها