چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
امضای تفاهم نامه معاونت اسناد ملی با صندوق تامین خسارت‌های بدنی

سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و صندوق تامین خسارت‌های بدنی برای تقویت همکاری‌های علمی، فرهنگی و خدماتی در زمینه علوم آرشیوی، ساماندهی و سازماندهی اسناد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، این سازمان برای انتقال، تنظیم و توصیف اسناد، ورود اطلاعات، ذخیره‌سازی و دیجیتال‌سازی اسناد با صندوق تامین خسارت‌های بدنی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

انتقال و نگهداری اسناد صندوق در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آماده‌سازی، تنظیم و توصیف اسناد صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ورود اطلاعات و ذخیره‌سازی اسناد تنظیم و توصیف شده در سامانه محفای صندوق تامین خسارت‌های بدنی، تهیه نسخه دیجیتال (اسکن) از اسناد صندوق از جمله مصادیق این همکاری است.همچنین همکاری در دسترسی به سامانه ورد اطلاعات و ذخیره‌سازی از جمله موارد عنوان شده در این تفاهم‌نامه است.

 صندوق بیمه خسارت‌های بدنی؛ اولین صندوق از زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصاد و دارایی است که در راستای شفافیت مالی، استخراج تضامین و اوراق بهادار سال‌های گذشته، افزایش درآمدهای خود و صرفه‌جویی در فضای اداری، به توصیف و پردازش تخصصی اسناد خود اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها