سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
نخستین سلسله رویداد آموزشی ویژه مربیان مساجد منطقه یک در استان قم

نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) ویژه مربیان مساجد منطقه یک در استان قم از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۵ سال است که مجددا در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فعالیت خود را به صورت جدی انجام می‌دهد و اتفاقات خوبی را رقم زده است. رویداد پیش رو با عنوان سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) سند و چشم‌انداز ۹ ساله‌ای دارد که به ۳ دوره ۳ ساله تقسیم می‌شود.

بر اساس این گزارش، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) ویژه مربیان مساجد منطقه یک در استان قم برگزار می‌شود. استان قم با ۶۷ گروه به عنوان منطقه یک این رویداد از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه میزبان مربیان مساجد خود خواهد بود.

سید حسين فدائی حسين و محمدرضا آزاد تدریس سرفصل‌های آموزشی این دوره را بر عهده دارند. لازم به ذکر است که این دوره‌ها در ۸ منطقه که هر منطقه در یک استان با میزبانی از دیگر استانهای همجوار خود خواهد بود.

حوزه هنری انقلاب اسلامی به منظور ایجاد زمینه رشد و اعتلای هنری گروه‌های نمایشی و همچنین توسعه فراگیر فعالیت‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، نخستین سلسله رویدادها و همایش‌های استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها