چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
دورهمی کتاب در فرهنگسرای اندیشه با کتاب «اقیانوسی در ذهن»

ویژه برنامه دورهمی کتاب با معرفی و بررسی کتاب «اقیانوسی‌ در ذهن» در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، «دورهمی کتاب» ویژه برنامه‌ای با هدف برقراری تعامل دوسویه بین علاقه‌مندان به کتاب و اهالی قلم که به‌صورت هفتگی در کتابخانه فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. 

در این برنامه جدیدترین کتاب‌های بازار نشر در حوزه‌های داستان کوتاه، رمان، روانشناسی، آموزشی، تربیت فرزند و ... معرفی و بررسی شده و از این دریچه بین علاقه‌مندان به حوزه کتاب و نشر تبادل اطلاعات صورت گیرد. چهارمین اجرا از این ویژه برنامه در فصل بهار روز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. 

در این جلسه کتاب «اقیانوسی در ذهن» نوشته کلر وندرپول با ترجمه عطیه حسینی معرفی و بررسی می‌شود. این اثر توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است. 

کتاب «اقیانوسی در ذهن»، داستان دوستی دو پسر به نام‌های جک و ارلی است و سفری ماجراجویانه در دوران پس از جنگ جهانی دوم را در قالب داستانی با محوریت این دو شخصیت روایت می‌کند. این اثر تاثیرگذار تحسین‌های فراوانی را در دنیا برانگیخته و تاکنون جوایز ادبی متعددی را کسب کرده است.

براساس این گزارش، چهارمین جلسه از «دورهمی کتاب» با معرفی و بررسی رمان «اقیانوسی در ذهن» فردا در کتابخانه اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها