سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
نمایشگاه مجازی کتاب تهران بخشی از جای خالی نمایشگاه فیزیکی را پُر کرد

محمد خراسانی‌زاده اظهار کرد: بهترین اقدامی که سال گذشته به دلیل وجود بیماری کرونا رخ داد برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بود و اکنون نیز در حال برگزاری است تا بخشی از جای خالی نمایشگاه فیزیکی را پُر کند؛ برپایی این نمایشگاه ارزشمند بوده و برای ناشران بسیار خوب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) محمد خراسانی‌زاده (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) در گفت‌‎وگو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ضمن اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: کسب و کارهای مختلف در دوران کرونا دچار آسیب‌های جدی شدند، مخصوصا کسب و کارهایی که ارتباط مستقیم با خریداران و مشتری‌هایشان داشتند مثل اهالی نشر و کتابفروشان. در این زمینه طبق عادت سالانه، بزرگترین رویدادی که می‌توانست کمک حال ناشران باشد و همیشه با استقبال عظیم مخاطبان همراه است، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.

او با بیان اینکه نمایشگاه کتاب محل عرضه تازه‌های نشر و ارتباط مستقیم و رودرو ناشران با مخاطبانشان است، عنوان کرد: در سایه این نمایشگاه مردم توانستند با جدیدترین کتاب‌های ناشران آشنا شوند و مخاطبی که نمی‌توانست کتاب‌های مورد نیازش را از شهر خود تامین کند به این نمایشگاه مراجعه می‌کرد.

او افزود: بهترین اقدامی که سال گذشته به دلیل وجود بیماری کرونا رخ داد برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بود و اکنون نیز در حال برگزاری است تا بخشی از جای خالی نمایشگاه فیزیکی را پُر کند؛ برپایی این نمایشگاه ارزشمند بوده و برای ناشران بسیار خوب است.

محمد خراسانی‌زاده در پایان با طرح این موضوع که برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام هوشمندانه‌ای بود، گفت: در این زمینه امیدواریم سال آینده با کاهش بیماری کرونا نمایشگاه فیزیکی کتاب به بهترین شکل ممکن برگزار شود و ارتباط میان اهالی نشر و مخاطبان مجددا برقرار شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها