سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
پاسخگویی به 115 میلیون درخواست تا صبح روز سوم نمایشگاه مجازی کتاب/ افزایش آمار بازدیدکنندگان با شیب ثابت

به گفته مدیر فنی سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تا صبح سومین روز برگزاری نمایشگاه، مجموعه به 115 میلیون درخواست مراجعان مجازی، پاسخ داده شده و این روند با شیبی ثابت در حال افزایش است.

فرشید فرح‌خواه، مدیر فنی سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آخرین اطلاعات و آمار میزان مراجعه به سایت نمایشگاه بیان کرد: درآغاز سومین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران سامانه‌های سایت بدون بروز مشکلی، در حال ارائه خدمات به مخاطبان نمایشگاه است و هیچ وقفه و اختلالی تا این لحظه مشاهده نشده.

مدیر فنی سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: مطابق با پیش‌بینی‌های فنی، سامانه‌ها قابلیت پاسخگویی همزمان به کاربران سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در حجم بالا دارد تا جایی که براساس اطلاعات موجود رکورد مراجعه و خدمات‌گیری 14 هزار کاربر در لحظه ثبت شده است.
 
وی ادامه داد: آمار‌ درخواست‌کنندگان خدمات، نشان می‌دهد که میانگین تعداد مخاطبان در لحظه از صبح امروز با شیب ثابت در حال افزایش است و به بیش از 6 هزار نفر رسیده.

مدیر فنی سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، افزود: علاوه‌براین؛ در مجموع 115 میلیون درخواست، در مرکز پاسخگویی نمایشگاه پاسخ داده شده است.   
       
فرح‌خواه گفت: به نظر می‌‌رسد هرچه نمایشگاه مجازی به نیمه نزدیک می‌شود، باید منتظر افزایش تعداد مراجعه مردم به سامانه فروش دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باشیم.   

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز به‌کار کرده و تا دهم بهمن‌ماه، پذیرای علاقه‌مندان کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها