چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی با حضور یاسر احمدوند

نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور یاسر احمدوند، معاون امورفرهنگی، علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی و مدیران ستادی معاونت روز چهارشنبه (21 مهرماه) در محل معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه از زحمات علیرضا صدرالدینی، مدیرسابق دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در طول مدت مدیریت قدردانی شد.
 
یاسر احمدوند در این جلسه با تشکر از زحمات مدیران پیشین معاونت امور فرهنگی و قدردانی از تلاش‌ آن‌ها گفت: از تمام مدیران و همکارانی که در گذشته و حال در معاونت امور فرهنگی حضور داشتند و در راه فرهنگ این کشور تلاش کردند تشکر می‌کنم.
 
وی ضمن قدردانی از مدیران معاونت امور فرهنگی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی گفت: از اینکه آقای صدرالدینی در این ایام با شنیدن گمانه‌زنی‌های مختلف همچنان با نظم و انضباط کارهای خود را پیش بردند، کمال تشکر را دارم و همه باید چنین روشی را در پیش بگیریم.
 
وی با اشاره به تراکم فعالیت‌های پیش‌ روی معاونت امور فرهنگی در شش‌ماهه دوم سال گفت: معمولا نمایشگاه کتاب تهران در نیمه اول سال برگزار می‌شد که به دلیل شرایط کرونا این فعالیت در قالب مجازی به نیمه دوم سال موکول شده است و از این رو برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت امور فرهنگی در نیمه دوم سال تراکم بالایی دارد و ضروری است برنامه‌ریزی‌ها با شتاب بیشتری انجام شوند.
 
وی با اشاره به انتصاب مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی گفت: از زحمات آقای صدرالدینی در طول این مدت تشکر می‌کنم و امیدوارم برخی از اقدامات وی همچون تعامل با ناشران همچون گذشته پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که ناشران خودشان در وهله اول ممیزی آثار خود را انجام دهند و با همکاری همکاران در دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی به سوی کیفیت‌سنجی پیش رویم.
 
در ادامه جلسه نیز مدیران ستادی معاونت به ذکر برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پرداختند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
در این جلسه علیرضا صدرالدینی، ابراهیم حیدری، علی فریدونی، ایوب دهقانکار، مهرزاد دانش، مهدی سهل‌آبادی، مهدی حافظی و محمد‌الله‌یاری حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها