شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
نفرات برتر چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم استان قزوین معرفی شدند

نفرات برتر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین در ۲ بخش خواهران و برادران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قزوین گفت: در این دوره از رقابت‌های قرآنی ۶۲۸ شرکت کننده از سراسر استان، در ۲ بخش خواهران و برادران و در ۱۰ رشته حضور داشتند.

وی افزود: این مسابقات ماه گذشته و به صورت شهرستانی آغاز و پس از برگزاری رقابت‌ها و معرفی نفرات برتر شهرستانی، شرکت کنندگان در مرحله استانی حضور پیدا کرده و پس از برگزاری رقابت نهایی، نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قزوین تصریح کرد: براساس اعلام هیات داوران، در بخش برادران و در رشته حفظ ۱۰ جزء محمد خدادادبیگی رتبه نخست و در رشته حفظ ۲۰ جزء محمدجواد مهجور مقام اول و میلاد صبورزاده و حسین نصیرلو نیز به ترتیب رتبه‌ها دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته عظیمی، در رشته حفظ کل، سعید علی اکبری و بهرامعلی گل محمدی به ترتیب اول و دوم شدند و در رشته ترتیل نیز مهدی جوزی، محمدجواد محمدی آهویی و محمد الهی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رشته قرائت، میثم سروری، علی متولی و علی غلامی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته اذان نیز محمد عاشوری، حسین رستمی و بهزاد محمدپور عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قزوین با بیان اینکه در بخش خواهران و در رشته حفظ پنج جزء، سمیه روستا، زهرا رضایی حیدری و زهرا بختیاری عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در رشته حفظ ۱۰ جزء، فریبا ملایی، لیلا بیگدلی و محدثه حیدری اول تا سوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز مریم سیاهکالی مرادی، مرضیه سهرابی و معصومه حمیدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها