سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کتاب صوتی «مجموعه یاران امام حسین (ع)» منتشر شد

کتاب صوتی «مجموعه یاران امام حسین (ع)» با همکاری سماوا، سه‌شنبه 26 مردادماه در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سوره مهر رونمایی شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب صوتی «مجموعه یاران امام حسین (ع)» با همکاری سماوا، سه‌شنبه 26 مردادماه در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سوره مهر رونمایی شد. سماوا در روند صوتی این کتاب از 12 گوینده اولی در کنار استاد داوود حیدری؛ بازیگر، مجری و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون استفاده کرده تا جوانان علاقه مند به هنر گویندگی را حمایت کند.
 
کتاب صوتی «مجموعه یاران امام حسین (ع)»
، شامل چهار داستان به نام‌های «حضور سبز»، «تاب آفتاب»، «شب اما آفتاب» و «عبور از شب» است که هر روایت راجع به یکی از یاران امام حسین(ع) بوده که در واقعه عاشورا شهید شدند. «حضور سبز» روایتی است از پیوستن وهب ، مادر و همسر گرانقدرشان به قافله سالار شهیدان، «تاب آفتاب» روایتی است از جا ماندن نافع بن هلال بجلی از قیام مسلم و پیوستن به قافله سالار شهیدان، «شب اما آفتاب» روایتی است از برده آزادشده به نام جَوَن است که خود را به قافله سالار شهدا رساند و «عبور از شب» روایتی است از پیوستن شبانه عموثمامه به قافله سالار شهیدان.
 
برشی از کتاب
«یا بیعت با یزید، یا مرگ؛ اما من مرگ شرافتمندانه را بر ذلت زندگی با شما ظالمان ترجیح می‌دهم.
ای مردم پست و پیمان‌شکن! بدانید با همان عدهٔ کم با شما خواهیم جنگید.»
 
دریافت از طریق اپلیکیشن فیدیبو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها