چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۵
حضور استادان روان‌شناسي ورزشي در دومين دوره تربيت مربي مهارت‌هاي ذهني

دومين دوره تربيت مربي مهارت‌هاي ذهني صبح روز شنبه(22 تيرماه) با حضور اساتيد و نويسندگان حوزه روان‌شناسي ورزشي در آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك افتتاح مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك، در مراسم افتتاحيه اين دوره آموزشي كه با حضور دكتر رضا قراخانلو رييس كميته ملي المپيك، دكتر رضا زماني رييس انجمن روان‌شناسي و اعضاي هيات رييسه انجمن روان‌شناسي ايران و تني چند از اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود، شركت‌كنندگان در دوره با مباحث مختلف ذهني و رواني آشنا مي‌شوند.

اين دوره از سوي مركز روان‌شناسي ورزشي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برنامه‌ريزي شده است و به مدت پنج روزه تا 26 تير ماه ادامه خواهد داشت.

شركت‌كنندگان در اين دوره با مباحثي چون آسيب‌شناسي رواني، تجربيات علمي در روان‌شناسي ورزشي، اصول و فنون مشاوره، مصاحبه و مهارت‌هاي رواني در ورزش و سنجش در روان‌شناسي ورزشي آشنا مي‌شوند.

استادان به نام دانشگاهي از جمله دكتر صادق نصري، دكتر عباس پورشهباز، دكتر واعظ موسوي، خسرو حمزه، دكتر تجاري، دكتر كامبيز كامكاري، فتح‌الله مسيبي و دكتر پونه مختاري، مدرسان اين دوره آموزشي هستند كه هريك از آنها تاكنون آثار مكتوب متعددي در حوزه روان‌شناسي ورزشي داشته‌اند.

دكتر واعظ موسوي، مدير برگزاري اين دوره آموزشي در اين‌باره گفت: در اين دوره آموزشي 13 نفر از فارغ‌التحصيلان دوره‌هاي تحصيلات تكميلي در رشته‌هاي روان‌شناسي و تربيت بدني با گرايش رفتار حركتي حضور دارند.

وي ادامه داد: اين كلاس‌ها به مدت 48 ساعت آموزش تئوري و 150 ساعت كارورزي و صورت پيوسته و گسسته تا پايان سال و با حضور مدرسان ايراني و خارجي در آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار مي‌شود.

مركز روان‌شناسي ورزشي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك تاكنون آثار مكتوب متعددي را در حوزه روان‌شناسي ورزشي منتشر كرده كه ويژگي اصلي آنها كاربردي بودن اين آثار براي تمامي ورزشكاران و مربيان تيم‌هاي مختلف ورزشي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط