یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران میزبان کارشناسان تاریخ و سیاست است تا درباره «تجدد در ایران عصر قاجار» سخن بگویند. این نشست به همت مرکز فرهنگ و سیاست سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشست علمی «تجد در ایران عصر قاجار» از سلسه نشست‌های تاریخ تحولات ایران سه‌شنبه 27 آبان به همت مرکز فرهنگ و سیاست سازمان جهاد دانشگاهی تهران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

دکتر ناصر تکمیل‌همایون، استاد تاریخ و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دکتر صادق زیباکلام، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر ابراهیم فیاض، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در این نشست سخنرانی خواهند. 

سر آغاز آشنایی ایرانیان، با «تجدد» از دوران قاجار است، به نحوی که این دوران را می‌توان آغاز «دوران جدید تاریخ ایران» دانست. عصر قاجار، بحث انگیزترین و در عین حال مهم‌ترین دوران تاریخ ایران است، عصری که بسیاری از تلاش‌های دوران جدید تاریخ ایران، برای تحول و دگرگونی در سامان و شئون مختلف زندگی اجتماعی و سیاسی، آغاز شد. 




نشست «تجد در ایران عصر قاجار» سه‌شنبه 27 آبان‌ماه از ساعت 14 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها