شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
نياز به كار جدي، تخصصي و عقلاني در نشر عاشورايي

فعالیت‌های انتشارات خیمه در نوزدهمین جلسه از سلسله نشست‌های صبح ناشر امروز شنبه دهم آبان‌ماه بررسی شد. در این نشست نياز به كار جدي، تخصصي و عقلاني در نشر عاشورايي مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) همزمان با ماه محرم امسال، نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های «صبح ناشر»، امروز 10 آبان ماه به بررسی فعالیت‌های انتشارات خیمه که به صورت تخصصی در حوزه عاشوراپژوهی فعالیت می‌کند، اختصاص داشت.

این نشست میزبان حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و محسن‌ حسام مظاهری مدیر نشر خیمه بود. حجت‌الاسلام زائری در این نشست گزارشی از تاریخچه تاسیس و فعالیت‌های انتشارات خیمه ارائه داد و همچنین نکاتی را درباره خلأها و کاستی‌های موجود در حوزه نشر کتاب‌های عاشورایی بیان کرد.

وي در بخشي از سخنانش درباره هدف از تاسيس نشر خيمه گفت: در اين حوزه همواره نگاه‌هاي تازه و جديد مي‌تواند وجود داشته باشد و به شرط اين‌كه كار تكراري توليد نشود و نياز مخاطب در نظر گرفته شود، مي‌توان همواره كار جديدي توليد كرد. بنابراين نشر خيمه با هدف كار جدي، تخصصي و البته عقلاني در اين حوزه وارد ميدان شده است.

محسن حسام مظاهری نیز در بخش دیگری از این نشست، از انتشار 51 عنوان کتاب عاشورایی خبر داد و فهرستی از کتاب‌های پرفروش این انتشارات را اعلام کرد.

به گفته وی، کتاب‌های «زندگی حسینی»، «مقتل الحسین ابی‌مخنف»، «لبیک یا حسین»، «رسول ترک» و «مفتقر» از جمله آثاری است که در ماه محرم امسال از سوی نشر خیمه روانه بازار نشر شده است.

گزارش تکمیلی این مراسم متعاقبا منتشر  می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها