چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
انتشار فهرست اولیه کتاب‌های جایزه جلال آل‌احمد از سوی خانه کتاب/ شب شعر «ترانگیزان» برگزار می‌شود

برگزاری دومین شب شعر «ترانگیزان» و انتشار فهرست اولیه کتاب‌های هفتمین دوره جایزه جلال آل‌احمد از مهم‌ترین اخبار ادبی این هفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  فهرست اولیه کتب هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد فهرست کتاب‌های مرحله اول هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد در چهار بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه، نقد ادبی، و مستندنگاری و تاریخ‌نگاری از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی منتشر شد.

این فهرست که شامل آثار منتشر شده در سال 92 می‌‎شود، به عنوان مرجع رسمی ثبت اطلاعات کتاب‌های چاپ شده در کشور از سوی خانه کتاب در اختیار بنیاد قرار گرفته است.

پدیدآورندگان و مؤلفان با مراجعه به این فهرست در پایگاه اینترنتی بنیاد به نشانی www.adabiatdastani.ir می‌توانند از وجود کتابشان در مرحله اول داوری این جایزه ادبی اطمینان حاصل کنند.

برگزاری دو جایزه ادبی جلال آل‌احمد و پروین اعتصامی و همینطور جشنواره بین‌المللی شعر فجر از امسال به بنیاد شعر و ادبیات داستانی واگذار شده است.

برپایی دومین شب ترانگیزان
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان دومین شب شعر «ترانگیزان» ساعت 17و 30 دقیقه یکشنبه 27 مهر ماه به دبیری اسماعیل امینی برگزار می‌شود.

دومین محفل ادبی «ترانگیزان» با حضور ابوالفضل زرویی نصرآباد، محمد سلمانی، محمدرضا ترکی، ناصر فیض، شهرام شکیبا، سعید بیابانکی، امید مهدی‌نژاد، نسیم عرب امیری، جواد زهتاب، مهدی استاداحمد، سعیده موسوی‌زاده و رضا احسان‌پور از جمله شاعرانی‌اند که در این محفل شعر می‌خوانند.

این نشست در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استادنجات‌الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها