دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
نمایشگاه کتاب در شرکت پتروشیمی خلیج فارس با تخفیف 50 درصد

انتشارات «علمی- فرهنگی» به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتابی با تخفیف 50‌ درصد در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌کند.

جمال زیتونی، مدیر روابط عمومی انتشارات علمی- فرهنگی، در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از برپایی نمایشگاه کتابی، در آستانه هفته دفاع مقدس و در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خبر داد.

وی با بیان این که این نمایشگاه به کوشش انتشارات علمی‌فرهنگی برپا می‌شود، افزود: با توجه به این‌که نمایشگاه کتاب یادشده، از فردا، 25 شهریور 1393 تا هفتم مهرماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، مجمع ناشران دفاع مقدس، انتشارات روایت فتح و شرکت پخش کتاب‌گستر در این زمینه همکاری خواهند داشت.

به گفته زیتونی در این نمایشگاه کتاب که پیش از این سابقه برگزاری نداشته است، یک‌هزار عنوان کتاب با موضوع‌های دفاع مقدس، دین، هنر و تاریخ، با تخفیف 50 ‌درصدی عرضه می‌شود و 40 درصد از آثار به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد.

مدیر روابط عمومی انتشارات علمی فرهنگی، با اشاره به کتاب‌های «سال‌های اسارت(دوجلدی)»، «لشکر خوبان»، «پایی که جا ماند»، «پرواز تا بی‌نهایت» و کتاب‌هایی از مجموعه «دوره درهای بسته» به عنوان برخی از آثار در نظر گرفته شده برای ارائه در این نمایشگاه، افزود: امکان دیدار و خرید برای تمامی کارمندان شرکت نفت و پترشیمی از این نمایشگاه کتاب وجود دارد و 30 درصد از تخفیف آثار از سوی این شرکت در نظر گرفته شده است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در تهران، میدان شهدای هفتم تیر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها