یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
برگزیدگان جشنواره قصه‌نویسی و تصویرگری معرفی می‌شوند

آیین اختتامیۀ پنجمین دوره جشنواره قصه‌نویسی و چهارمین دوره تصویرگری کتاب کودک و نوجوان روز دوشنبه 19 خرداد 93 در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آیین اختتامیۀ پنجمین دوره جشنواره قصه‌نویسی و چهارمین دوره تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور نوش‌آفرین انصاری، هوشنگ مرادی کرمانی، افشین علا، محمدرضا یوسفی و جمعی از صاحب نظران، نویسندگان و تصویرگران ادبیات حوزۀ کودک و نوجوان، روز دوشنبه 19 خرداد 93 همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

جشنوارۀ قصه‌نویسی با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در حوزه ادبیات کودک بصورت دوسالانه و به همت انتشارات علمی و فرهنگی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. این جشنواره در پنجمین دوره خود، بیش از 350 اثر داستانی از سراسر ایران دریافت کرده است که پس از بررسی و داوری این آثار توسط هیئت داوران، 13 اثر به مرحلۀ نهایی مسابقه راه یافته‌اند. از بین این آثار سه اثر رتبه‌های اول تا سوم و 10 اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی می‌شوند. 

ناهید معتمدی، آتوسا صالحی، محمدرضا یوسفی، معصومه انصاریان، مریم صباغ‌زاده ایرانی، عباس جهانگیریان، سعید گودرزی و فاطمه سرمشقی داوران پنجمین دوره جشنواره قصه‌نویسی هستند.

همچنین در چهارمین دوره مسابقات تصویرگری نیز با اعلام فراخوان بین تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از میان 450 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 13 اثر به مرحلۀ نهایی مسابقه راه یافته‌اند. از بین این آثار سه اثر رتبه‌های اول تا سوم و 10 اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی می‌شوند. برگزیدگان جشنواره قصه‌نویسی و تصویرگری در مراسم اختتامیه، اعلام شده و تقدیر خواهند شد.

فریده خلعت‌بری، مهنوش مشیری، ابوالفضل همتی‌آهویی و ملیحه عین‌علی از داوران چهارمین دوره مسابقات تصویرگری هستند.

همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی شامل 32 اثر برگزیده قصه‌های تصویرگری این دوره از جشنواره به مدت 10 روز در «نگارخانه ایوان» دایر خواهد شد.

مراسم اختتامیۀ جشنواره پنجمین دوره جشنواره قصه‌نویسی و چهارمین دوره تصویرگری کتاب کودک ساعت 17روز دوشنبه 19 خرداد 1393 در محل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها