پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
«ترکیبات متخلخل» بر پیشخان کتابفروشی‌ها

نخستین چاپ کتاب «ترکیبات متخلخل» را علی مرسلی، برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه تالیف و انتشارات دانشگاه تربیت مدرس آن‌ را منتشر کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب پنج فصلی، مواد متخلخل به‌طور جامع بررسی شده‌اند. در فصل نخست که به مقدمه‌ای درباره بحث اختصاص دارد، نویسنده به تعریف و معرفی ترکیبات متخلخل پرداخته است.

فصل‌های دوم و سوم این اثر دانشگاهی، به انواع ترکیبات زئولیت و مزوپور پرداخته‌اند. در این دو فصل برای شناخت مواد نانومتخلخل، روش‌های جدید و بسیار دقیق و مفیدی برای پیشرفت سنتز بهینه این مواد پیشنهاد شده است.

انواع نانوساختارهای کربنی متخلخل، موضوع فصل چهارم از این کتاب است که در آن به ساختارهای کربنی جدید به‌عنوان بخشی از علم نانو اشاره شده است.

در فصل پایانی این کتاب علمی و دانشگاهی، تخلخل در چارچوب‌های آلی-کووالانسی و فلز-آلی، مورد بررسی قرار گرفته است. این فصل به تشریح پیوندهای کووالانسی در فلزهای آلی، اختصاص دارد.

کتاب «ترکیبات متخلخل» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 400 صفحه، به بهای 16 هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاه تربیت مدرس راهی بازار کتاب‌های دانشگاهی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها