چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
ارایه کتاب «روابط عمومی یکپارچه» در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی

کتاب «مقدمه‌ای بر روابط عمومی یکپارچه» همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.-

دبیرکل دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب که نوشته حسن ربیعی است، هشت فصل دارد و در آن روابط عمومی با نگاهی جدید بیان شده است.

مهدی باقریان افزود: از مباحث این کتاب می‌توان به موضوع‌هایی مانند
ارتباطات یکپارچه، دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی، تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه، مطالعه موردی، ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی، پیام‌رسانی یکپارچه و برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه اشاره کرد.

به گفته وی، این کتاب را انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر و در این کنفرانس توزیع خواهد کرد.

باقریان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در حاشیه این کنفرانس، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب‌های تخصصی حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات یکی دیگر از برنامه‌های ما به‌شمار می‌آید که در آن بیش از 60 کتاب این حوزه ارایه خواهد شد.

وی همچنین از عرضه دو کتاب تازه منتشر شده در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کتاب‌های «استانداردهای روابط‌عمومی» اثر احمد یحیایی ایله‌ئی و «روابط‌عمومی و فنون جدید تبلیغات» نوشته محمد صفاری نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

دبیرکل دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با اشاره به کتاب «روابط‌عمومی و فنون جدید تبلیغات» یادآور شد: این کتاب دربردارنده فنون و شیوه‌های علمی تبلیغات و روش‌های به کارگیری هر یک از آن‌ها در حوزه روابط‌عمومی است.

باقریان با بیان این‌که لوح فشرده مرتبط با حوزه روابط عمومی از دیگر اقدامات ما در این کنفرانس است، گفت: برپایی کارگاه‌‌های آموزشی با عنوان استراتژی ارتباطات موفق روابط عمومی‌های یکپارچه در رسانه‌های جدید، استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی و «سئو پی آر» نیز در این کنفرانس پیش‌بینی شده است.

دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران 23 و 24 دی‌ماه سال جاری از ساعت 8 تا 17، در سالن اجتماعات سازمان مجامع بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها