یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
3 کتاب دینی، رهاورد حدیث راه عشق از نصف جهان

مدیر فروش و بازرگانی انتشارات «حدیث راه عشق» اصفهان از انتشار سه کتاب جدید با موضوع دین و نیایش خبر داد.-

محمدهادی عسگری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «نجوای طاعت» شامل مجموعه سخنرانی‌های شهید سیدمهران حریرچیان، در سه عنوان و در سه جلد مجزا چاپ شده است.
 
وی ادامه داد: کتاب نخست از این مجموعه با عنوان «آینه‌دار جمال» شامل مجموعه زیارت امام رضا(ع) است. کتاب دوم «نیایش عرفان» نام دارد که به شرح دعای عرفه می‌پردازد. کتاب سوم نیز با عنوان «سخنرانی‌های شهید سیدمهران حریرچیان» با موضوع توبه و کنترل نفس از سوی این انتشارات گردآوری و منتشر شده است. 

عسگری درباره شخصیت «شهید حریرچیان» که انگیزه اصلی برای چاپ این کتاب‌ها بوده است، گفت: این شهید پنج سال پیش بر اثر عوارض ناشی از شیمیایی شدن در جریان هشت سال دفاع مقدس به درجه شهادت رسید. وی از چهره‌های فرهنگی شهر اصفهان بود و در ساخت مراکز فرهنگی مانند مرکز فرهنگی 15 خرداد فعالیت می‌کرد. 

به گفته وی، این کتاب توسط یک کمیته نظارت انتشارات حدیث راه عشق و برادران شهید جمع‌آوری و با شمارگان سه هزار نسخه، در 79 صفحه و به بهای 40 هزار ریال روانه بازار شده است. 

مدیر فروش و بازرگانی انتشارات حدیث راه عشق در ادامه با اشاره به «کتاب سبک زندگی بر پایه بندگی» گفت: این کتاب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی اجیه، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، با شمارگان سه هزار نسخه، در 188 صفحه و به قیمت 65 هزار  ریال منتشر شده است. 

عسگری درباره دیگر اثر تازه این مرکز اظهار کرد: کتاب «عبد رحیم» اثر ولی‌الله جعفری درباره شناخت جایگاه خود از بیان قرآن کریم در سرگذشت حضرت ابراهیم(ع) است. نویسنده سعی کرده است در این اثر سرگذشت حضرت ابراهیم(ع) را با زندگی انسان امروزی مطابقت بدهد. 

کتاب «عبد رحیم» با شمارگان هزار نسخه، در 96 صفحه و به قیمت 35 هزار ریال وارد بازار کتاب شده است.

خبرنگار: شیلا قاسم‌خانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط