یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
دوره‌های آموزشی صنعت چاپ در همدان ارتقا می‌یابد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان قصد دارد از امسال با کمک دفتر امور چاپ کیفیت دوره‌های آموزشی صنعت چاپ خود را ارتقا دهد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره صنعت چاپ، خسرو بیات، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان درباره اقدامات حمایتی سازمان متبوع خود از واحدهای چاپی گفت: یکی از مهمترین اقدامات حمایتی ما از چاپخانه‌داران، پیگیری برای تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران بود زیرا برای تشکیل اتحادیه به 100 واحد چاپی فعال نیاز بود که متاسفانه تعداد واحدهای فعال استان زیر این رقم، یعنی 87 واحد بود.

وی افزود: با پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و مساعدت دفتر امور چاپ تهران، اتحادیه توانست مجوز فعالیت را دریافت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اشاره کرد و گفت:‌ این دوره‌های آموزشی هر سال با موضوع‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود و با رایزنی‌های صورت گرفته با تهران، قصد داریم سطح کیفی این دوره‌ها را ارتقا دهیم.

بیات همچنین معرفی واحدهای چاپی متقاضی وام و تسهیلات را  به بانک‌ها برای دریافت وام  از دیگر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دانست.

استان همدان امسال در جشنواره ملی صنعت چاپ حضوری فعال خواهد داشت و به همین دلیل، اطلاع‌رسانی و توزیع فراخوان مسابقات انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط