شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
«صراحت‌نامه اکبرهاشمی رفسنجانی» با تخفيف 40 درصدي عرضه شد

انتشارات سیمای شرق در بیست و یکمین هفته اجرای طرح «شنبه‌های ارتباطی» که در راستای فروش مستقیم کتاب با 40 درصد تخفیف انجام می‌شود، کتاب «صراحت‌نامه اکبرهاشمی رفسنجانی» را عرضه می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، صراحت‌نامه، کتابی است که در آن آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به صراحت به بسیاری از پرسش‌های امیر عباس تقی‌پور، امیر لعلی و آرش محبی درباره سیاست، فرهنگ، ارتباطات و زندگی شخصی خود بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پاسخ گفته است. 

این گفت‌وگو که پیش از این در دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده بود، بازتاب بسیار وسیعی در رسانه‌های داخلی و خارجی پیدا کرد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش‌هایی از این سوالات گفته است: «کارم از لحاظ وقتی که برای کارم می‌گذارم، زياد است. به غير از پنج، 6 ساعتی که می‌خوابم يا لحظاتی که سر ناهار يا نماز هستم، بقيه ساعات را کار می‌کنم. صبح‌ها برای نماز صبح بلند می‌شوم. اول نمازم را با مراسمی که دارد، می‌خوانم و بعد سراغ گزارشی‌های شب می‌روم. معمولا گزارشی‌های شب خيلی زياد هستند، به خاطر اين‌که روز غرب است و خبرهای اساسی هم از آنجا مي‌آيد. گزارش‌های خودمان خيلی کم حجم است. می‌بينم در دنيا چه خبر است. 

او ضمن پاسخ به سوال مصاحبه‌کنندگان به بخش‌های از زندگی فردی و خانوادگی خود اشاره کرده و ضمن بیان مشغله‌های کاری‌اش تصمیماتی که برای آینده فعالیت‌های سیاسی خود دارد، عنوان کرده و گفته است؛ یکی از کارهایی که می‌خواستم بعد از ریاست جمهوری انجام دهم و نتوانستم، این بود که به جهانگردی و سفر به جاهایی بروم که در سفرهای خارجی‌ام مشخص کرده بودم که نشد.»

«صراحت‌نامه هاشمی رفسنجانی» به مدت یک هفته از سوی انتشارات سیمای شرق به بهای دو هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها