سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
مسابقه کتابخوانی «عباس بابایی و آسمانش» برگزار می‌شود

فراخوان نخستین مسابقه کتابخوانی اینترنتی موسسه روایت فتح با عنوان «عباس و آسمانش» به مناسبت سالروز شهادت عباس بابایی با معرفی کتاب «آسمان1، شهید عباس بابایی» منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موسسه فرهنگی- انتشاراتی روایت فتح به مناسبت سالروز شهادت عباس بابایی و تقارن آن با عید فطر مسابقه‌‌ای اینترنتی با عنوان «عباس بابایی و آسمانش» برگزار می‌کند. این نخستین‌ فراخوان مسابقه کتابخوانی موسسه روایت فتح محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب داستانک، داستان کوتاه و خلاصه‌نویسی از کتاب «آسمان 1، شهید عباس بابایی» تا تاریخ 22 مردادماه 1392 و با حجم حداکثر هزار کلمه، به نشانی info@revayatfath.ir ارسال کنند.

برگزیدگان این جایزه، از تخفیف 30 درصدی برای خرید اینترنتی کتاب‌ها و محصولات رسانه‌ای موسسه فرهنگی، انتشاراتی روایت فتح برخوردار خواهند شد و برترین مطلب انتخاب شده در سومین شماره ویژه‌نامه الکترونیکی روایت فتح‌، منتشر می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره‌‌ تماس خود را به صورت دقیق در پایان متن ارسالی بنویسند تا آثارشان از سوی کارشناسان ادبی در موسسه روایت فتح مورد ارزیابی قرار گیرند.

کتاب «آسمان 1، شهید بابایی» به قلم علی مرج به زندگی شهید عباس بابایی به روایت همسرش  صدیقه حکمت می‌پردازد. این کتاب برای نخستین بار سال 1380 از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها