یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
استقبال از غرفه کتابخانه ملی در نمایشگاه قرآن

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مانند دوره پیش در بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حاضر و در روز نخست این نمایشگاه، علاقه مندان بسیاری از غرفه این سازمان بازدید کردند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، امسال این سازمان با دارا بودن یک غرفه 100 متری در بخش شبستان مصلی امام خمینی(ره) و با نمایش ده‌ها قرآن خطی، چاپ سنگی نفیس و اسناد مربوط به ماه مبارک رمضان و قرآن کریم، در نمایشگاه حاضر و غرفه آن مانند دوره‌ پیشین، با استقبال مناسبی مواجه شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن کریم با شعار«سبک زندگی قرآنی» دایر شده و سازمان‌های انتشاراتی و نهادهای داخلی به همراه کشورهای خارجی، آثار قرآنی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز به واسطه رایزنی با کشورهای گوناگون جهان، به ویژه کشورهای اسلامی، موفق به جلب موافقت 20 کشور برای مشارکت در غرفه این سازمان در نمایشگاه قرآن شده است.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال نیز همانند سال های گذشته 14 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد. بازدید از این نمایشگاه از روز گذشته(شنبه 15 تیر‌ماه) از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه آغاز شده و به مدت یک ماه این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ضلع شمالی سالن شبستان بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط