یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
120 جلد کتاب در معاونت مطبوعاتی منتشر شد

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (9 تیر) در حاشیه مراسم افتتاحیه سرای روزنامه‌نگاران استان یزد گفت: در این دوره حدود 120 جلد کتاب با محوریت کیفی‌سازی و ارتقای سطح علمی روزنامه‌نگاران منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران «ایبنا» به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، محمدجعفر محمدزاده در حاشیه مراسم افتتاحیه سرای روزنامه‌نگاران استان یزد با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کرد. 

وی در ابتدای این دیدار ضمن ارایه گزارشی از روند برنامه‌های انجام شده در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد طی سه سال گذشته، توسعه کیفی مطبوعات را شعار فعالیت‌های این معاونت دانست و اظهار کرد: تهذیب رسانه از  مواردی محسوب می‌شود که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در  دوره اخیر همواره بر آن تاکید داشته است. 

محمدزاده فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه روزنامه‌نگاری را از جمله مهم‌ترین کارهای دوره مدیریت اخیر دانست و افزود: در این دوره حدود 120 جلد کتاب با محوریت کیفی‌سازی و ارتقای سطح علمی روزنامه‌نگاران منتشر شده است.

 معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فقه رسانه را از جمله رویکردهایی دانست که با ورود در آن حوزه می‌توان بخش عمده‌ای از دغدغه‌های حوزه اخلاق مطبوعاتی را برطرف سازد.
 
وی افزود: حرکت میان خط اعتدال حقوق و حدود، بی‌شک به توسعه کیفی مطبوعات منجر خواهد شد. 

در ادامه این دیدار، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه استان یزد با قدر‌دانی از فعالیت‌های معاونت مطبوعاتی در ساماندهی این عرصه گفت: در کنار آموزش، آگاهی دادن و رسیدن به سبک مطبوعاتی منتج از فرهنگ اسلامی و ایرانی، ما را به رسالت خود نزدیک خواهد کرد. 

وی با بیان این‌که مطبوعات حوزه‌ای است که ذهن، عقل و تفکر جامعه را در دست گرفته و جامعه را رهبری می‌کند، اظهار کرد: به اعتقاد من در این مدت کوتاه این رخداد مهم در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد محقق شده است. 

آیت‌الله ناصری یزدی فعالیت‌های معاونت مطبوعاتی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: باید نقص‌های گذشته را رفع کرد و این حرکت مثبت ادامه داشته باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط