پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
انتشارات «خیمه» با 6 اثر جدید در راه مصلی

انتشارات خمیه با 35 عنوان کتاب از جمله 6 عنوان اثر که به تازگی منتشر شده‌اند، در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات خیمه تنها مرکز تخصصی با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا و مناسک آیینی در راستای اهداف خود مبنی بر طراحی، برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های عاشوراپژوهی اقدام به انتشار کتاب کرده است.

«عاشورانامه» به عنوان یکی از آثاری که درباره امام حسین (ع) نوشته شده، به تازگی از سوی نشر خیمه منتشر شده است. همچنین کتاب «خون امام حسین در رگ‌های اسلام» اثری است که در مدت زمان کوتاهی به چاپ چهارم رسیده است.
 
«عشق، ادب، اخلاص» اثر جدید نشر خیمه است که در دو مجلد منتشر خواهد شد. در این کتاب با 26 نفر از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) مانند منصور ارضی، غلامرضا خلج و مهدی سلحشور گفت‌گو شده است.

از دیگر آثار تازه انتشارت خیمه می‌توان مجموعه دو جلدی «مطالعات جامعه شناختی و انسان شناسی»، «نوحه‌خوانی در همدان»، «نوخوانی در سمنان» را نام برد.

از برنامه‌های انتشارات خیمه ویژه بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی از آثار جدید این نشر و همچنین حضور نویسندگان آثار انتشارات خیمه در غرفه این نشر در نمایشگاه است. 

بيست‌ و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط