جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
«چهره مبهم» اکبریانی به زودی نمایان می‌شود

رمان «چهره مبهم» محمدهاشم اکبریانی تازه‌ترین اثر داستانی اوست که به زودی منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اکبریانی گفت که «چهره مبهم» از سوی نشر آموت منتشر خواهد شد. این کتاب با 220 صفحه، دومین رمان  اوست.

به گفته این نویسنده، وقایع اين كتاب در فضايی غيرواقعی و جادویی رخ می‌دهد.

وی افزود: رمان دیگری را نیز با انتشارات «به‌نگار» در دست چاپ دارم که به نظر می‌رسد پس از نمایشگاه کتاب منتشر شود. این کتاب «روبه‌روی آینه» نام دارد و درباره شخصی است که از دنیای اطراف بریده، ارتباطش با اطرافیان و فضای پیرامون محدود شده است و در پی اتفاقاتی که برای او می‌افتد، سرنوشتش تغییر می‌کند. 

 این داستان‌نویس همچنین گفت: این روزها رمان دیگری را می‌نویسم، ولی هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام.

چهره مبهم با 220 صفحه دومین رمان محمدهاشم اكبريانی است و به گفته او، وقایع اين كتاب در فضايی غيرواقعی و جادویی رخ می‌دهد.

اکبریانی در ادامه به کتاب «روبه‌روی آینه» که از سوی انتشارات به‌نگار در دست چاپ اشاره کرد و افزود: این کتاب داستان شخصی است که از دنیای اطراف بریده و ارتباطش با اطرافیان و فضای پیرامون محدود شده است و در پی، اتفاقاتی برای او می‌افتد که سرنوشت‌اش تغییر می‌کند.

اکبریانی متولد سال 1344 است. نخستین رمان وی با نام «بايد بروم» در سال 1388 به چاپ رسيد. «نيست تا نيست»، «‌نيم‌غبار دلخوشی» و «مثل كافه‌ای متروك» نام سه مجموعه شعر اوست. از وی در حوزه داستان، كتاب‌های «كاش به كوچه نمی‌رسيدم»، «آرامبخش می‌خواهم»، «عذاب ابدی» و «هذیان» به چاپ رسيده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها