شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
ثبت‌نام 120 عضو فعال در کتابخانه پیامبر اعظم(ص) تبریز

در حالی که فقط 32 روز از افتتاح کتابخانه پیامبر اعظم(ص) شهرستان تبریز می‌گذرد، 30 نفر بیش از ظرفیت سالن مطالعه این کتابخانه، به عنوان عضو فعال ثبت‌نام کرده‌اند.-

علی علیپور، مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبر اعظم(ص) تبریز در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره عنوان کرد: کتابخانه پیامبر اعظم(ص) همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) افتتاح شد و تاکنون 120 نفر به عضو فعال این کتابخانه شده‌اند، در حالی که ظرفیت سالن مطالعه آن 90 نفر است.

وی با بیان این‌که اگر استقبال بانوان از این کتابخانه همواره محدود باشد، احتمالا بخشی از زمان آنان را که اکنون به شیوه زوج و فرد اجرا می‌شود به آقایان اختصاص خواهیم داد، افزود: تاکنون تعداد بیشتری از آقایان به عضویت این کتابخانه درآمده‌اند و از خدمات کتابخانه و سالن مطالعه آن بهره می‌برند. البته در نظر داریم پس از تعطیلات نوروز تبلیغات گسترده‌ای را درباره خدمات و امکانات این کتابخانه در سطح شهر تبریز انجام دهیم تا عموم مردم از افتتاح و خدمات این کتابخانه آگاه شوند.

مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبر اعظم(ص) درباره بخش کودک کتابخانه پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم بخش کودک این کتابخانه را فعال کنیم و می‌کوشیم در ماه‌های آینده آن را نیز به بهره‌برداری برسانیم. برای این بخش کتابخانه فضایی در نظر گرفته‌ایم که فعالیت آن مستلزم کارهای عمرانی و ساختمانی است.

علیپور اظهار کرد: اکنون این کتابخانه از چهار هزار 500 جلد کتاب،‌ 120 عضو فعال، 10 دستگاه رایانه، کافی‌نت، بخش نشریات و دو کتابدار بهره می‌برد و از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 22 خدمات کتابخانه‌ای را ارایه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط