سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
بدرقه کتابخانه‌ صبا در خراسان رضوی با اهدای 12 هزار کتاب

بیش از 12 هزار جلد کتاب طی دو روز گذشته در شهرستان‌های مشهد و قوچان به کاروان کتابخانه صبا اهدا شد.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: مردم مشهد حدود 10 هزار جلد کتاب را در موضوعات مختلف کمک درسی، دانشگاهی کودک و نوجوان، رمان و ادعیه به این کاروان اهدا کردند.

زهرا باقرزاده افزود: جمع گسترد‌ه‌ای از ورزشکاران، مسوولان، دانش‌آموزان، کودکان استثنایی، هنرمندان و کارمندان اداره‌های مختلف با حضور در کتابخانه شهید باهنر مشهد کتاب‌های خود را به این کاروان هدیه دادند.

وی با بیان این‌که استقبال خوبی از کاروان کتابخانه صبا در شهرستان قوچان نیز انجام شد، عنوان کرد: در این شهرستان حدود دو هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف به کتابخانه صبا اهدا شد.

باقرزاده اظهار کرد: این کاروان با قرار گرفتن در باغ ملی قوچان پذیرای مردم این شهر در قشرهای مختلف دانشجو، دانش‌آموز، هنرمند و ... بود.

به گفته وی، کاروان کتابخانه صبا عصر امروز(سه‌شنبه) به سمت بجنورد در استان خراسان شمالی حرکت می‌کند تا کتاب‌های اهدایی مردم این خطه را نیز دریافت کند. 

دومین کاروان صبا با عبور از سمنان و شهرستان‌هايي مانند گرمسار، دامغان، شاهرود، نیشابور، مشهد، قوچان به استان خراسان شمالی وارد می‌شود.

دومين کتابخانه در استان خراسان شمالي در شهرستان شيروان، روستاي رباط و در مرز ترکمنستان افتتاح می‌شود. نخستين کتابخانه صبا نیز چندی پیش در تنب‌بزرگ با حضور رييس‌جمهور افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط