شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
رونمايي از «عصر ساسانيان» به همراه دو كتاب ديگر

مدیر انتشارات مختومقلی فراغی از رونمایی سه اثر جدید این نشر در هفتمین نمایشگاه استانی کتاب گلستان در 12 دی‌ماه خبر داد.-

آراز محمد سارلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: سه کتاب «ناجی» نوشته محمد پرندوش، «عصر ساسانیان» نوشته مرحوم ابوالحسن شهواری و «معرفی تپه‌های باستانی گرگان» نوشته اسدالله معروفی کتاب‌هایی به شمار می‌آیند که در این نمایشگاه رونمایی می‌شوند.

وی ادامه داد: کتاب «عصر ساسانیان» اثری تاریخی است که توسط شهواری، از استادان و چهره‌های ماندگار گلستان نوشته شده اما با توجه به فوت وی، طی ماه‌های اخیر نتوانستیم از این کتاب رونمایی کنیم.

این ناشر گلستانی با اشاره به این‌که مراسم رونمایی از این آثار 12 دی‌ماه در نمایشگاه کتاب گلستان برگزار می‌شود، یادآور شد: علاوه بر این آثار، کتاب‌های دیگری را که به تازگی منتشر شده‌اند؛ مانند کتاب «عصر ترکمن» در این نمایشگاه ارایه می‌کنیم.

سارلی در ارزیابی‌اش از نمایشگاه استانی کتاب گلستان که چهار روز از آغاز آن می‌گذرد، اظهار کرد: فروش کتاب‌ در مراکز نشری مانند انتشارات مختومقلی فراغی که کتاب‌های بومی را منتشر می‌کنیم، خوب بوده و این آثار با استقبال مواجه شده است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به روزهای پایانی نمایشگاه کتاب، فروش کتاب‌های عمومی نیز بهتر شود.

وی از امکانات ارایه شده در نمایشگاه استانی کتاب گلستان اظهار رضایت کرد و گفت: به طور کلی شرایط خوبی در این نمایشگاه برقرار شده و برگزاری نمایشگاه تنها در یک شیفت بعدازظهر مورد استقبال مردم و ناشران قرار گرفته است. 

هفتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب گلستان 6 تا 12 دی ماه از ساعت 14 تا 21 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط