شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲
حضور فعال انجمن نویسندگان کودک مشهد در نمایشگاه استانی

انجمن نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان مشهد حضور فعالی در چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب خراسان رضوی دارد.-

مدیرعامل انجمن نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان مشهد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: برنامه‌های قصه‌گویی و قصه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان، از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن در نمایشگاه محسوب می‌شوند.

بتول خیبری افزود: این انجمن از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد اما در سال 1390 به ثبت رسمی در شهر مشهد رسید.

وی با بیان این‌که نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان مشهد هر روز در غرفه انجمن حضور دارند، اظهار کرد: این اقدام با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان مواجه شده است. 

خيبري گفت: دیدار رو در روی شاعران و نویسندگان با کودکان به آنان کمک می‌کند تا بتوانند نیازهای اصلی کودکان را در مواجهه با آنان شناسایی کنند و در خلق آثار متفاوت موفق‌تر باشند. 

وي با اشاره به برنامه‌های این انجمن برای رشد و توسعه فعالیت نویسندگان کودک و نوجوان مشهدی گفت: ما هر پنجشنبه در محل انجمن، نشست‌های نقد و بررسی کتاب کودک و نوجوان را با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل انجمن نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان مشهد، در نمایشگاه امسال نیز برنامه‌های مختلفی مانند اهدای کتاب به کودکان، مسابقه حل جدول با موضوع کتاب برای مادران و پدران پیش‌بینی شده‌اند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی سه‌شنبه (23 آبان) به پایان می‌رسد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باقر رمزی باصر ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    سلام و درود تقدیم به شما بزرگواران خانه ی فرهنگ سلام آقا یدالله من امروز عازم دشت آلاله های سوخته هستم قبل از رفتن این کاغذ را برایت نوشتم بده خاتون تا برایت بخواند از خانه ی امانی خداوند نگهداری کن شاید اگر قابل توفیق باشم به مرقد ملای رومی هم سری بزنم گلدانهای رنگارنگ حسن یوسف را قبل از هجوم قبیله ی زلیخا با آب پاش طراوت آبیاری کن پشت پنجره ی تجلّی عاطفه خانم ظرفی پر از گندم گذاشته ام هر روز به نیت برکت خداوندی به خاطر کشاورزانی که کمرشان زیر وام تراکتور خم شده است یک مشت گندم برای کبوتران هجرت زده در کف ایوان مجاور مهتاب بریز . انتهای باغچه ی سپیده آخرین گل محمدی است که برایمان مانده مبادا برای دل خود عرق آنها را در آوری . بگذار راحت باشند بگذار اهل محل تا چهل خانه از هر طرف از رایحه و صدای رویش آن لذت ببرند باغچه فطرت را هر شب بعد از فریضه ی نماز شب آبیاری کن و بگذار دانه های انگور عسگری به آب بازی معنویّت مشغول باشند در زیر قالیچه ی موروثی که نخ نما شده است یک سند منگوله دار گذاشته ام احیانا اگر برنگشتم برای دنیای آخرتم خانه ی فرهنگی برای آسیب دیدگان حاشیه آئینه بساز تا مردم بتوانند مجّانی از طبق شیرینی جات مهارتهای زندگی تناول کنند . شهر ما بیش از حدِّ پیران واصل مسجد دارد مطمئن باش که از خانه ی فرهنگ واقف مسجد بیرون خواهد آمد ولی از مسجد واقف خانه ی فرهنگ بیرون نمی آید به همه سفارش کن که حق پول گرفتن از هیچکس را ندارند و بدانند که خدمات آنها جای دوری نخواهد رفت . آقا یدالله من عمر خودم را کرده ام دوست دارم افکار پیران و ریش سفیدان را آنالیز کرده و به روزشده به دیگران انتقال دهید تا اصالتمان همراه با تکنولوژی مدرن محفوظ بماند . به امید دیدار التماس دعا عبدالله باقر رمزی باصر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط