یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
تجهیز 10 كتابخانه چهارمحال و بختیاری به سيستم اذان‌گو

مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهارمحال و بختیاری از تجهيز 10 باب كتابخانه عمومي به سيستم اذان‌گو در ماه مبارك رمضان خبر داد.-

بهروز صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: سال گذشته چهار باب از كتابخانه‌هاي عمومي به سيستم اذان‌گو مجهز شدند و امسال نيز با برنامه‌ريزي هاي انجام شده و تامين اعتبارات كافي همزمان با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، 10 باب کتابخانه دیگر به سيستم اذان‌گوي خودكار تجهيز شدند.

وی ادامه داد: اين استان با مجهز کردن 15 باب از كتابخانه‌هاي عمومي به سيستم «بلوتوث سنتر» از استان‌هاي برتر کشور از نظر تعداد کتابخانه‌های مجهز به این سیستم محسوب می‌شود.

صادقی با بیان این‌که چهار باب کتابخانه در سال گذشته به بلوتوث‌سنتر مجهز شدند، گفت: 11 باب کتابخانه نيز در سال جاري به این سيستم مجهز شدند و تعدادي ديگر نیز تا پايان سال جاري به اين مجموعه افزوده مي‌شود.

به گفته وی، كتاب‌هاي تحت موبايل روی سیستم بلوتوث‌سنتر قرار داده می‌شوند و مراجعان كتابخانه‌ها با روشن كردن بلوتوث خود، فايل را دريافت مي‌كنند و به مطالعه مي‌پردازند.

صادقی در بخش دیگر سخنان از متحدالشكل شدن تابلوی «سر در» كتابخانه‌هاي عمومي این استان تا پايان ماه رمضان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تحقق سياست نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و متحدالشكل کردن تابلوی كتابخانه‌هاي عمومي انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط