شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
بازديد از نمايشگاه كتاب كسب تجربه براي نمايشگاه استاني است

علی اسماعیلیان، مدیرکل اداره ارشاد استان لرستان دربازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: نمایشگاه امسال از برخی لحاظ تفاوت‌هایی با سال‌های پیش دارد و نشان مي‌دهد كه پیشرفت‌هایی كرده است. یکی از هدف‌های ما در بازدید‌ از نمایشگاه، بهره‌گيري از تجربه آن برای برگزاري نمایشگاه کتاب استان لرستان است.-

اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از خرید كتاب برای کتابخانه‌های استان لرستان خبر داد و گفت: بن‌هایی از سوی معاونت امور فرهنگی در اختیار ما قرار گرفته است و برخی کتاب‌های تخصصی که در کتابخانه‌های استان، کمبود آن‌ها احساس می‌شد خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: البته سعی ما این است که از تجربه‌های نمایشگاه کتاب تهران برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه استانی استفاده کنیم و بتوانیم در نمایشگاه کتاب استانی که هرساله برگزار می‌شود حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیرکل اداره ارشاد استان لرستان به بخش‌های نمایشگاهی این دوره از نمایشگاه کتاب هم اشاره کرد و افزود: یکی از کارکردهای نمایشگاه کتاب تهران می‌تواند بخش‌های جنبی آن باشد که جایگاه و تاثیر خوبی بر کیفیت نمایشگاه خواهد داشت.

بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران تا ۲۳ ارديبهشت در مصلاي تهران برپا است. ساعات دیدار از نمایشگاه ۱۰  تا ۲۰ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها