سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
«بي‌ترديد سه‌شنبه بود» به دست اصفهاني‌ها رسيد

رمان «بي‌ترديد سه‌شنبه بود» احمد بيگدلي،‌ نويسنده برگزيده كتاب سال جمهوري اسلامي ايران منتشر شد. بيگدلي به «ايبنا» گفت كه پيش از مطلع شدن از انتشار كتابش، آن را در دست مخاطبان اصفهانی ديده است. وي شخصيت‌هاي اين كتاب را آدم‌هاي آرماني‌اش مي‌داند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، بيگدلي خبر انتشار كتابش را جالب توصيف كرد و درباه آن گفت: امروز از اصفهان يكي از دوستانم به من تلفن زد و گفت «رمان بي‌ترديد سه‌شنبه بود» را دست بچه‌هاي مركز فرهنگي «رويش مهر» اصفهان ديده است؛‌ در حالي كه هنوز ناشر خبر انتشار اين كتاب را به من نداده بود.
 
وي افزود: در تماسي كه با ناشر گرفتم، اظهار تعجب كردم و آقاي علمي به من گفت كه رمان سه روز پيش منتشر شده است و من از اين‌كه اين كتاب در اين مدت كوتاه به اصفهان آمده و به كتابفروشي‌ها رسيده، بسيار خوشحالم.

وي در گذشته درباره اين رمان به «ايبنا» گفته است: در اين رمان آدم‌هاي آرماني من زندگي مي‌كنند كه دوست داشتم بودند، ولي كم‌اند. در ماجراي اين كتاب اتفاقاتي رخ مي‌دهد و به تبع آن حوادثي به وجود مي‌آيند كه براساس آن‌ها، طبيعت و منش شخصيت‌ها تعريف مي‌شود و شكل مي‌گيرد.

در اين رمان شخصيتي به نام «ج» وجود دارد كه به گونه‌اي در زمينه طلسم كارهايي از دستش بر مي‌آيد و طي طريق مي‌كند. او وارد داستان مي‌شود و به كمک شخصيت مظلوم داستان مي‌آيد.  

اين كتاب 129 صفحه است و از سوي نشر «علم» راهي بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط