چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
12 مجموعه شعر جدید منتشر می‌شود

محمد ولی‌زاده، مسوول انتشارات داستان‌سرا، از انتشار 17 عنوان اثر جدید توسط این انتشارات تا پایان تابستان خبر داد. از این تعداد 12 عنوان نیز به مجموعه شعرهای مختلف از شاعرانی چون م.موید اختصاص یافته است.-

ولی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: مجموعه شعری از م.موید در باب مرثیه و سوگ با عنوان «به سپیدی تاج محل» یکی از آثار در دست چاپ نشر داستان‌سرا است.

وی ادامه داد: سومین دفتر شعر محمود ابراهیمی با عنوان «می‌خواهم خودم باشم»، ششمین مجموعه شعر مریم جعفری‌آذرمانی با عنوان «قانون» و «بیان فاصله»، سومین اثر سعید مهیمنی برخی دیگر از آثار در دست انتشار هستند.

مسوول نشر داستان‌سرا به دیگر آثار در دست چاپ این انتشارات اشاره كرد و توضیح داد: شعرنامه‌ای با عنوان «به دریا دست نمی‌زنم تا بیایی» سروده محمدعلی شکیبایی، «با دست‌هایم راه می‌روم» از غزل‌سرای بوشهری اسماء شریف‌نژاد و مجموعه شعری از علی مطهری، از شاعران اهل بندر کنگان، با عنوان «کولیان آغاز همیشه‌اند» عنوان دیگر آثار در دست چاپ انتشارات داستان‌سرا هستند.

وی افزود: در میان این آثار نخستین مجموعه غزل قاسم ظهراب‌زاده از شاعران خوزستانی، با عنوان «آیینه مهر آیین»، «ریل‌های متضاد» از محمد مصدق، «آوازهای بادی» سروده اکبر قناعت‌زاده و دومین مجموعه شعر سامان بختیاری، شاعر ایلامی، با عنوان «انگشتی که تا قعر این قصه تلخ است» نیز دیده می‌شود.

ولی‌زاده یادآور شد: همچنین «یک دل پر از تکان» نخستین دفتر شعر سیما باقری، «پرواز با بال چهارم» از صادق مرادی و مجموعه شعر مذهبی علی کلانی با عنوان «عشق و تعهد» عنوان دیگر آثار در دست چاپ نشر داستان‌سرا هستند.

وی در پایان گفت: دیگر آثار در دست چاپ نشر داستان‌سرا تجدید چاپ چند اثر در حوزه داستان و همچنین انتشار چند کتاب درباره خلیج فارس را شامل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها