شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
«بابا باتری‌دار مي‌شود»

«‌بابا باتري‌دار مي‌شود» مجموعه داستان طنز به قلم «رضا ساكي» توسط «انتشارات گل‌آقا» منتشر شد.

ايبنا نوجوان: انتشارات گل‌آقا كه مدتي است دست به انتشار كتاب‌هاي جديد براي نوجوانان زده، مجموعه طنز «بابا باتري‌دار مي‌شود» اثر «رضا ساكي» را منتشر كرده است.

اين مجموعه طنز، درباره‌ي رويارويي اعضای یک خانوده با بیماری پدرشان است.
نويسنده از تلاش‌های پدر خانواده برای مقابله با بیماری می‌گوید و با پرداختی ظریف از این واقعه نشان می‌دهد که با لبخند و شادمانی می‌شود هر مسیر دردناکی را با آرامش گذراند.

درباره‌ي نويسنده‌ي اين كتاب يعني آقاي «رضا ساكي» هم بد نيست بدانيد كه او متولد 1359 و از طنزنويسان جوان و با ذوقي است كه سابقه‌ي همكاري با نشريات گل‌آقا و هم‌چنين راديو را دارد.
او كه داراي مدرك كارشناسي ارشد زبان و ادبيات فارسي است، دبير نشست «دگر‌خند» حوزه‌ي هنري نيز هست كه هر ماه به معرفي و نقد يكي از آثار طنز منتشر شده مي‌پردازد.

تصويرگري «بابا باتري‌دار مي‌شود» را نيز «سلمان طاهري» به عهده داشته كه گرچه تحصيلاتش در رشته‌ي مهندسي عمران است؛ اما از سال 1376 همكاري خود با نشريات گل‌آقا را آغاز كرده است.

شما مي‌توانيد اين مجموعه طنز را به قيمت 2000 تومان تهيه كنيد. همچنين اگر مايليد از طريق اينترنت اين كتاب را بخريد مي‌توانيد به گلسنتر (بخش فروش اينترنتي سايت انتشارات گل‌آقا) برويد.

انتشارات گل‌آقا، كتاب‌هاي طنز ديگري نيز براي نوجوانان آماده‌ي چاپ دارد كه از ميان آن‌ها مي‌توان به گربه‌ي با کلاه نوشته‌ي عمران صلاحی، شوخی‌های مدرسه‌ای نوشته‌ي حسین ابراهیمی، گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه منوچهر احترامی و لطيفه‌هاي ريزه ميزه اشاره كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها