جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مردم دولت را در جهاد فرهنگی یاری کنند

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه و هفته دولت در مصلا نماز جمعه گرگان، گفت: امیدواریم مردم دولت را در جهاد فرهنگی یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه به‌منظور شرکت در آیین نکوداشت روز خبرنگار در استان گلستان امروز جمعه 28 مردادماه به استان گلستان سفر کرد.  وی پیش از ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان گرگان حضور یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع نمازگزاران شهرستان گرگان، گفت: با یک جنگ فرهنگی و رسانه‌ای روبه‌رو هستیم. یک جنگ تمام‌عیار روایت، را دشمنان به راه انداختد و رهبری معظم انقلاب در برابر این برنامه دشمن مساله جهاد تبیین را مطرح کردند.

وی افزود: دولت جهادی و انقلابی در برابر انواع هجمه های دشمن ایستادگی کرده است.

محمدمهدی اسماعیلی ادامه داد: دشمن از قبل انتخابات تمام تلاش خود را کرد تا یک دولت قوی و مکتبی و جهادی شکل نگیرد اما به یاری خداوند دولتی انقلابی شکل گرفت.

وی ادامه داد: وقتی دولت تحویل گرفته شد، به خاطر شیوع گسترده کرونا اولویت دولت حفظ جان مردم قرار گرفت. با جدیت تمام، برای مبارزه با کرونا تلاش کردیم و به یاری خداوند روزهایی را شاهد بودیم که آمار فوتی‌ها به صفر رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس به طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این تصمیم بزرگ و شجاعانه با همراهی مردم محقق شد و در آینده اثرات مثبت را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شعار دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی، افزود: تغییر ریل به سمت ارزش‌های انقلابی در حوزه فرهنگ در این دولت آغاز شده و امیدوارم. مردم در این جهاد فرهنگی دولت را یاری کنند.

وی افزود: شعار نمی‌دهیم؛ کارنامه ارائه می‌دهیم. قرارگاه فرهنگی با مشارکت جوانان انقلابی تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها