شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مجموعه داستان «چشمه‌سار خواب» تجدید چاپ شد

چاپ دوم مجموعه داستان «چشمه‌سار خواب» اثر سپیده نوری جمالویی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، این کتاب اولین اثر از «مجموعه داستان‌های برگزیدگان حیرت» و چهارمین کتاب منتشر شده در مجموعه فرهنگی هنری حیرت است که نخستین بار در سال 1397 به چاپ رسید.
 
در معرفی این کتاب آمده است:
چشمه‌سار خواب، خویشتنی و زنی را نشانم داد که نه‌فقط به آن بی‌اعتنا بوده‌ایم؛ حتی وجودش هم در ذهن جمعیِ ما انکار شده بود. داستان‌هایی که با جسارتی کم‌نظیر، ژرفای هراس‌انگیز منش اقتدارگرای مردانه جنسیت‌زده و به‌شدت تبعیض‌آلود امروز من و جامعه‌ام را تصویر می‌کند. این منش هراس‌انگیز با بافت روانشناختی و تاریخی و سیاسی و فرهنگیِ امروز ایران درهم‌تنیده و پیوسته است. خواندن داستان‌های این‌چنینی، ضرورتی است بی‌انتها. اگر نگویم برای تمام آدم‌های این ملت بحران‌زده، لااقل برای تمام نرینه‌های امروز ما. چشمه‌سار خواب نشانم داد که گونه‌ای سرکوب‌شده و انکارشده از احساس و اندیشۀ غیرمردانه نیز هست و می‌شود همواره برای تاییدهای اقتدارجوی مردانه ننوشت. و انسانی نوشت.
 
یادآور می‌شود: چاپ دوم مجموعه داستان «چشمه‌سار خواب» نوشته سپیده نوری جمالویی در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات قهوه در ۲۴۲ صفحه قطع رقعی به بهای 85 هزار تومان منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها