شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
انتشار کتاب مقالات پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا

نسخه الکترونیکی کتاب مجموعه مقالات پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا که حاوی مقالات و سخنرانی‌های علمی پنجمین همایش بین المللی شمس و مولاناست، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، کتاب مجموعه مقالات پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا حاوی مقالات و سخنرانی‌های علمی پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولاناست که در هفتم و هشتم مهر ماه سال 1398 در شهرستان خوی ـ دارالقرار شمس تبریزی برگزار شد.

در این همایش 16 نفر از اساتید و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی سخنرانی ارائه کردند و تعداد 1 مقاله برای ارائه و 45 مقاله برای چاپ توسط هیئت علمی انتخاب شده بود که مجموعه آن‌ها در 3 جلد الکترونیکی تدوین و گردآوری شد.

این کتاب با همکاری انتشارات شعر سپید آماده انتشار شده است و خانم ها مریم شهامتی و فاطمه رحیم‌لو کار ویراستاری آن را عهده‌دار بودند و طراحی روی جلد این کتاب توسط صابر عباسی اقدم و صفحه‌آرایی آن را فاطمه رحیم‌لو انجام داده است.

کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا در 781 صفحه و به شماره شابک 9-027-615-622-978 و شماره کتاب‌شناسی ملی 7371397 ثبت شده است.

یادآوری می‌شود، پنجمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا توسط تولیت شمس تبریزی و با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با دبیری علمی مریم عاملی رضایی در شهرستان خوی برگزار شد. و افسرالملوک ملکی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و آقایان امیر هنرور، دکتر سیدحسین حسن‌زاده و مرتضی برین از گروه‌های تحقیق و پژوهش و امور بین المللی تولیت شمس تبریزی نیز در تدوین و آماده سازی این کتاب همکاری صمیمانه‌ای داشتند.

علاقه‌‌مندان می‌تواند نسخه الکترونیک این کتاب را از سایت تولیت شمس تبریزی به نشانی http://shamstabrizi.ir و در قسمت مقالات دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها